melegim Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Skal kjøpe barnevogn for første gang, og føler meg ganske så uvitende. Skal kjøpe brukt, og kom over en Simo kombivogn 2007-modell for 3000 kroner. Er det en bra vogn? Sparker man inn i den når man går. For det klarer jeg bare ikke... Er prisen ok for en brukt vogn? Hjelp, trenger råd fra erfarne barnevognsbrukere!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Spørs hvordan den ser ut. Se etter om den er solbleket, om den heller nedover så ungen blir liggende med hodet i nedoverbakke (fikk nemlig det problemet med vogna vår), om kalesjen er løs ( blir det etter noen år), at ryggen settes opp lett, og at bagen sitter "fast" i vogna. At den ikke detter ut når du tipper litt på den. Og at det er en sikkerhet på beinstøtten så den ikke hopper ut av stilling. Jeg syns simo kombi er en kjempefin vogn. Hadde en brukt en til førstemann. Den er 10 år gammel nå og det er først nå den begynner å helle nedover osv. Har også kjøpt simo kombi til babyen i magen:)
melegim Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2010 Tuusen takk for svar!! Skal se på vognen i morra, så da skal jeg notere meg det du skrev, og sjekke den ut. Håper den er i god stand
MissZanta Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Du får en helt ny simo combi vogn til 5000 inkl stelleveske hos barnas hus, det kjøpte jeg og da har du med alle garantier. Ingen garanti på en 3 år gammel vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå