Gå til innhold

Tenk at det går ann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt sykt at det går ann å få en unge ut av den lille åpninga :o

Sikkert et morsomt utsagn, men jeg får det liksom ikke til å stemme.

Skal selv i ilden i løpet av nov, men synes fremdeles det er helt uforståelig at det går an. Blir direkte pisse redd :/

Må bare få ut tanken som står i hodet mitt 24/7...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er utrolig at det går an, men slik er vi jammen skapt.

Skrevet

What goes up must come down;)

Skrevet

Hehe, fødeklar? Når du ligger der er ikke det det første man tenker på!

Fikk beskjed under fødsel at det sikkert kom til å svi når hodet sto i åpningen, men synes det var barnemat sammenlignet med riene i forkant som kom en gang i minuttet! Det gikk så fort atte..Lykke til da :)

Skrevet

Den lille åpninga blir ganske mye større, så det går så bra skal du se:)

Skrevet

Det er ikke godt å føde og det er heller ikke godt for barnet å bli født ble jeg fortalt av fødselslegen før han dro te med vakumet.

Skrevet

Nå hadde jeg en utrolig lett fødsel da, så når folk spørr meg om hvordan det var å føde, så sier jeg at en kan sammenligne det med å ha forstoppelse! Det er like vondt, om ikke vondere!!:-)

Skrevet

Jeg tenkte det samme som deg, og var fryktelig redd! Men på en måte grudde jeg meg ikke for jeg fokuserte på at det var naturlig. Hadde en veldig fin fødselsopplevelse, og gruer meg ikke til å føde igjen. Det jeg kommer til å grue meg til med nr 2 er ikke fødselen, men de første ukene etterpå. Jeg fungerer nemlig utrolig dårlig uten flere timer sammenhengende søvn .Fødsel er for meg" Piece of cake" men en natt med x antall ammerunder er tøfft:-p Håper du får en like fin fødselsopplevelse - og lykke til!

Skrevet

Jeg tenkte som så jeg da etter å fått anslått fødselsvekt på babyen til rundt 4kg. 4 kg er faktisk 10 PAKKER KJØTTDEIG!!! og at det skal 10 pakker kjøttdeig ut der nede den så ikke jeg som veldig realistisk :P

Men er utrolig hvordan naturen går sin gang... De kommer ut one way or another :P

Skrevet

Jeg syns faktisk ikke det jeg! De nyfødte er jo SYKT små! Og beklager sammenligningen, men tenk hvor lite rumpehullet er og hva som kan finne veien gjennom der! Men for all del, skjønner at du syns det virker helt umulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...