Gå til innhold

Lappen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok dere den? Hvor gammel var dere? Brukte dere lang tid og øvelseskjørte dere mye i forkant?

Er 21 år og har ikke traffikkalt grunnkurs engang, huff.. Tungvindt uten, så vil helst ta den innen neste år! Har ei på snart to år også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte vel ca 1 år på lappen jeg begynte når jeg var 17 men hadde øvelseskjørt siden jeg var 16. men jeg kjører ikke.. tørr ikke! :( Hehe, tragisk, jada vet det!

Skrevet

Tok den rett før jeg fykte 19, kan nesten si jeg fikk den i 19års gave :). Brukte ca 5 mnd til sammen inkludert litt ventetid på oppkjøring, da tok jeg det veldig inntensivt med min 2 kjøretimer i uken. Kjørte endel med min mor før jeg startet opp på kjøreskole. Men gikk fort over på kjøreskolen da jeg hadde lært med detgrunnlegende.

Skrevet

Jeg tok lappen i 2009. Var da 21år. :) Jeg brukte et halvt år, men kjørte kun med kjøreskole de første månedene.. Hadde nemlig ingen å kjøre med, før en jobbkollega av samboer fant ut at det var synd og øvekjørte med meg.. :D Evig takknemlig for det. Så de siste månedene hadde jeg gjennomsnittlig 1kjøretime i uka, og øvekjørte 2ganger i uka.

Kast deg uti det, å begynn nå. :)

Skrevet

Begynnte å øvelseskjøre rett før jeg ble 18 og hadde den 4-5 mnd etterpå.

Jeg fikk ikke øvelseskjørt mellom timene, så da ble det flere timer med lærer.

Dette er snart 10 år siden og jeg liker fremdeles ikke å kjøre bil.

Skrevet

Bgynte i november, og fikk lappen i februar:)

Skrevet

Fikk lappen sommeren jeg fylte 27. Hadde øvelseskjørt mye i ungdommen, fra jeg var 16-19 år ca, så full stopp frem til et par mnd før jeg begynte på kjøreskolen. (hadde tatt grunnkurset) Brukte litt over to mnd på å få lappen, takket være en kjørelærer som hadde mulighet til å ta timer grytidlig to dager i uka! Måtte fullføre mørkekjøringa høsten etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...