Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Når tok dere den? Hvor gammel var dere? Brukte dere lang tid og øvelseskjørte dere mye i forkant? Er 21 år og har ikke traffikkalt grunnkurs engang, huff.. Tungvindt uten, så vil helst ta den innen neste år! Har ei på snart to år også..
Gjest Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 brukte vel ca 1 år på lappen jeg begynte når jeg var 17 men hadde øvelseskjørt siden jeg var 16. men jeg kjører ikke.. tørr ikke! Hehe, tragisk, jada vet det!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Tok den rett før jeg fykte 19, kan nesten si jeg fikk den i 19års gave . Brukte ca 5 mnd til sammen inkludert litt ventetid på oppkjøring, da tok jeg det veldig inntensivt med min 2 kjøretimer i uken. Kjørte endel med min mor før jeg startet opp på kjøreskole. Men gikk fort over på kjøreskolen da jeg hadde lært med detgrunnlegende.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Jeg tok lappen i 2009. Var da 21år. Jeg brukte et halvt år, men kjørte kun med kjøreskole de første månedene.. Hadde nemlig ingen å kjøre med, før en jobbkollega av samboer fant ut at det var synd og øvekjørte med meg.. Evig takknemlig for det. Så de siste månedene hadde jeg gjennomsnittlig 1kjøretime i uka, og øvekjørte 2ganger i uka. Kast deg uti det, å begynn nå.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Begynnte å øvelseskjøre rett før jeg ble 18 og hadde den 4-5 mnd etterpå. Jeg fikk ikke øvelseskjørt mellom timene, så da ble det flere timer med lærer. Dette er snart 10 år siden og jeg liker fremdeles ikke å kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Bgynte i november, og fikk lappen i februar:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Fikk lappen sommeren jeg fylte 27. Hadde øvelseskjørt mye i ungdommen, fra jeg var 16-19 år ca, så full stopp frem til et par mnd før jeg begynte på kjøreskolen. (hadde tatt grunnkurset) Brukte litt over to mnd på å få lappen, takket være en kjørelærer som hadde mulighet til å ta timer grytidlig to dager i uka! Måtte fullføre mørkekjøringa høsten etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå