Gå til innhold

eli hagen er flott dame!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig, tråden min ble sletta..

 

denne kan de vel ikke slette. jeg skriver jo positive ting om henne. ..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virket som hun prøvde å være programleder av og til. Og håret er jo litt voldsomt..

Skrevet

Med fare for at denne tråden blir slettet bruker jeg ironi,

 

håret var fantastisk fint.

hun har masse humor.

hun er fantastisk.

hun har fin stemme.

 

Skrevet

Utrolig teit....

 

Du MÅ liksom bare slenge dritt?

Skrevet

dårligste jeg ahr sett på lenge. dere liker å mobbe eller? trodde dere var mødre? oppfør dere som noen da, og slutt å mobb og heng ut andre. lord..

Skrevet

Jeg satt og banket meg på panna (gjør det når jeg blir flau..)

 

Dama er dyyyyyyyp

Skrevet

Dette er internett kjære deg, i virkeligheten er jeg perfekt.

 

Her kan jeg skrive hva jeg vil, meninger og syn jeg ikke deler med mine barn.

 

Skrevet

Klarte ikke se på Skavlan pga henne idag. Grusom kjerring.

Skrevet

Skavlan kunne nok like gjerne tatt fri i dag:) Hun tok over intervjuene og hele sulamitten hun:)

Skrevet

så slemme dere er. bare fordi det er internett så er det ikke lov å mobbe. HATERS!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi er faktisk privelegert som har ei dame som henne.Fy søren så mye hæts hun har vært utsat får, sælig håre. Hun ær jo ei flått dame!

Skrevet

MAN SKAL ALDRI UTFØRE, SE PÅ ELLER VÆRE LIKEGYLDIG TIL MOBBING. Uansett om det er på dett eller ei. TRAGISKE "folk" som mobber. Kanskje dere burde ta et kurs i selvrespekt så kanskje dere slutter å mobbe andre. Ingen med respekt for seg selv kan synke så lavt å mobbe, se på eller være likegyldig til mobbing.

Skrevet

Du mobber like mye du 2355. Du kaller meg for tragisk. Så slem du er. buhuu

 

Skrevet

Bra, mobbing skal ikke tolereres. Skaff dere folkeskikk og oppfør dere som folk. Bare fordi det er nett kan dere ikke plapre ut om hva det nå måtte være. eli hagen er fortsatt like mye et menneske uansett om dere mobber irl eller her på nett.

 

 

Konklusjon: det er ikke eli hagen som er tragisk her, men HI og alle andre som støtter hennes mobbing.

 

Skrevet

du får tåle din egen medisin vettu. når du mobber er du tragisk. det står jeg for.

Skrevet

blab la bla, men må da få lov til å ha meninger om offentlige personer.

Hun er kjent, og må tåle at folk harmeninger om henne.

 

Mange kjente offentlige personer som blir mobbet her på dib og bim.

Det jeg synes er ille, er folk med dysleksi som blir mobbet. Hvor er dere når de blir mobbet? det lurer jeg på dere perfekte ikke mobbere.

 

hi

Skrevet

blablabla. jeg støtter aldri mobbing, men ser du gjør det, og du sprer det. tok du ikke et hint da ditt forrige innlegg ble slettet? MOBBER

Skrevet

Det er ikke mobbing, men konstatering av fakta for faen!

Skrevet

det at andre blir mobbet rettferdiggjør ikke at eli blir mobbet. hadde jeg sett de innleggene hadde jeg slått ned på det å. på tide at barna slutter å mobbe andre barn, og et fint sted å starte er foreldrenes holdninger. mobbing er ikke greit, om det så er nettmobbing. JEEEEEEEES

Skrevet

På tide å legge seg 00:08?

 

Sinnatryne?

Skrevet

så dere sier det er fakta. hva om noen sier til deres barn: *h*n er så kjedelig, stygt hår, ekkel stemme, det er helt sant, er fakta*

 

mobbere er ekkelt. nå legger jeg meg, natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...