Gå til innhold

Er dette en dom rutine for ei på 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når klokka er 7 på kvelden så er hun er utslitt. Så da er det pupp, og stelling for kvelden. Deretter litt kos, og hun får smokken. Legger hun i sprinkelsenga og hun sovner så å si umiddelbart. Så sover hun til ca halv 3. Får mat, og sover til 6 å får mat igjen og sover til halv 8 - 8 tiden.. Da er det morgen..

Er det "dumt" å ha sånn rutiner allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da supert det.

Hadde det så tidligt selv og alle tre barna har i ettertid vært enkle å legge og elsker sengene sine.

Skrevet

Det er jo bare kjempe fint å ha rutiner.

Gutten min på 3 mnd legger seg 8, sover til mellom 2 og 3, får mat. Sover til ca 6, mat igjen.. Og sover til ca halv 8.. da er det morgen :)

Skrevet

Det varer nok ikke evig, men det er greit både for store å små å ha en rutine... Bare husk at det blir en forandring etterhvert, står opp tidligere, vil ikke legge seg, sover gjennom natta osv.. Da kan det være lurt å være litt fleksibel på rutinen..

Skrevet

Nei, d er jo bra.. :) Hvertfall om dette er noe hun selv har kommet inn i.. :) Så lenge hun (og dere) er fornøyd så er det bare å fortsette sånn.

Skrevet

Så lenge hun styrer det slik selv er det helt topp. Heldig du!

Skrevet

Nei! Det er kjempe bra :) heldig som har ei sånn snuppe som har regulert seg til rutiner!

Heldig er du/dere :)

Skrevet

Synes du er flink jeg..:-)

Min sønn på 1,5år ligger enda i min seng og pupper halve natte....så jeg skulle ønske jeg hadde vært like flink som deg.

Skrevet

Synses bare det høres utrolig greit ut:) Heldig som har fått det til så tidlig og det høres jo ut som det er jenta de selv som styrer det hele. Bare å fortsette!

Skrevet

Jeg har en en baby på 3,5 måneder. Dagen hennes ser slikt ut:

ca 07.15 står opp

Sover fra 09.00 - 11.00

Sover fra 13.30 - 14.00

Sover fra 16:15 - 16:45

Bader kl 18.15, så flasken, så i senga kl 19.00

Sover hele natta.

Er litt slitsomt å være slave til rutinen, men jeg synes det er verdt det. Hvis for en eller en annen grunn hun ikke får den siste soveperioden, er hun helt umulig resten av kvelden og vanskelig å mate/legge. Like viktig er den aller første soveperioden.

Skrevet

Jeg hadde også slike rutiner da min baby var 3 mnd. Det hele kom bare av seg selv. Hun ville ha det slik. Så det er bare helt fint det du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...