Gå til innhold

Foreldresamtale i bhg, vanlig at begge foreldre møter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

første ungen vår og jeg vet ikke helt hva som er vanlig...her har vi selvfølgelig begge lyst til å stille, men må høre med bhg om det evt. er mulig å bytte tid. Skjønner at det nok er vanskelig å få til å møte begge hver gang, men dette er første gangen for oss nå og vi vil jo gjerne begge være med på samtalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er begge med, så lenge vi kan få det til å passe for os begge 2

Skrevet

Vi har aldri hatt muligheten til å være med begge to, men om dere får det til er det jo bare en fordel. Tror nok det er mer vanlig i en hektisk hverdag at bare en møter, men er nok trivelig om dere begge to kan møte. Ped.leder vil nok synes det er fint :)

Gjest irismor
Skrevet

Vi møter begge to, prøver å få det til å passe for begge og det har det gjort hittils :-) Men fikk inntrykk av ped.leder at det ikke var så vanlig.

Skrevet

Min erfaring er at flertallet er de som møter er mor eller far, men har stadig samtaler med begge to også. :o)

Skrevet

Så det er ikke å være litt "vanskelig" å spørre om ny dag og tid for å få det til å passe for oss begge? jeg kan den tiden som er satt opp, mens pappaen er borte den dagen...

Gjest irismor
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Spør om å få bytte til en dag som passer for dere begge ettersom det er det dere ønsker :-)

Skrevet

Vi pleier å møte opp begge to, men vi får bare beskjed om å sette oss opp selv på den dagen det måtte passe. Men hvis dere begge gjerne vil, så hadde jeg spurt om å få bytte. Tror nok bhg bare syns det er ålreit, at begge møter opp. Det er det inntrykket vi har fått i hvert fall :)

Skrevet

Fikk tid i dag, og fant ikke ut før jeg kom hjem at det ikke passet. Men da hører jeg på mandag. Fikk litt dårlig samvittighet for jeg nevnte i dag tidlig hvilke tider som stort sett passer meg, he he. Tenkte ikke på sambo akkuratt da gitt ;) men går sikkert fint å få en annen dag :)

Takk for svar alle sammen!

Skrevet

Jeg er pedagogisk leder i barnehage, og jeg synes det er flott om begge foreldrene møter til samtale. På mesteparten av samtalene møter bare én, og jeg har full forstålese for at ikke alle har anledning til å stille. Men det er flott å kunne snakke med begge foreldrene samtidig. Da får jo begge hørt hva jeg har å fortelle om barnet deres, og jeg får spørsmål, tanker og tilbakemeldinger fra begge to.

Og det er ikke noe problem å endre tidspunkt, mener nå jeg.

Skrevet

Her går vi begge bare når vi har mulighet til det. Kommer litt ann på tidspunkt og dag.

Skrevet

Vi har alltid gått begge, men vi er heldige som har så mange barnevaktmuligheter ;)

Skrevet

Vi har stort sett møtt begge to, synes det er fint å gjøre det sammen. Det vi har nå vært på 5 samtaler, og bare 1 gang som vi ikke kunne begge to.

Skrevet

Hos oss møter oftest begge to opp, men begge deler er like vanlig :o)

Skrevet

Her kommer det ann på hvem som har fri. har vi begge fri, møter vi begge. Eller så er jeg som drar, eller pappaen.

Skrevet

Vi får aldri til at begge møter. Mest mannen min som kan gå fra jobb midt på dagen, det kan ikke jeg. Veldig kjedelig at det alltid er midt i arbeidstiden. Selv om jeg jo skjønner at de ansatte ikke skal bruke mer arbeidstid på dette. Men det ekskluderer jo en del av oss uten fleksibel arbeidssituasjon.

Skrevet

Vi bruker å møte begge to både til foreldresamtalen og til felles foreldremøte.

Det har kun hendt en gang at bare jeg kunne.

Skrevet

Vi møter opp begge to da vi har mulighet, ellers er det bare meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...