Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har dere sett rogalands avis i dag? Jeg blir helt små nervøs av den lille bemanningen de har der i forhold til hvor mange fødene vi er. Dem mener jo at hele fødeavdelinga ikke er forsvarlig.... Ikke mange ukene igjen her, og kjenner at nå gruer jeg mer skikkelig. Har strevd masse med angst etter forje fødsel, og fikk nå plutselig tanker om hvorfor jeg ikke var fulgt bedre opp dette svangerskapet.. Er det noen andre som har noen tanker om dette, eller som har født der den siste tiden som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hei ) jeg har nå født på sus fire ganger!å jeg har altid følt meg godt tatt vare på )så hadde ikke bekymret meg for det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg fødte på SUS (fødeloftet) for 4 uker siden, og følte meg i høyeste grad ivaretatt. Men så forløp fødselen min udramatisk og etter planen, men alle jeg kjenner som har født der er fornøyde Det går nok bra, men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Veldig unødvending med slike oppslag da det selvfølgelig vil påvirke høygravide som nærmer seg en fødsel. Argh Jeg fødte på SUS i vinter og kan si at jeg følte meg veldig godt ivaretatt, personalet var fantastiske! Alle utenom den sure jordmoren som var der rett etter at fødselen var over.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Huff, ja.. Takk for at dere deler posetive erfaringer. Jeg endte med ks i narkose sist, og er livredd for at noe skal gå galt fra før av, så det hjelper ikke med slike innslag i avisen (som jeg vanligvis aldri leser, men tilfeldig i dag). hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg fødte på Sus i april ifjor, og følte at jeg ble godt ivaretatt, enda det var risikofødsel pga igangsetting. Jeg lå på føden i nesten et døgn, og på barsel i 8 dager, og opplevde ingen problemer med bemanningen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Har også hørt at det er travelt der, vet jo at rogalendinger ligger høyt oppe på fødestatistikken.. Men jeg har født der 2 ganger og blitt veldig godt ivaretatt der både under svangerskap og fødsel:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå