tutmamma Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Bare lurte på om det er normalt med frisk blødning etter en uke? 4 dager etter operasjonen fikk jeg friskere og friskere blødninger. ( det er ikke så voldsomt mye, men såpass at jeg må bruke bind. Synes å huske legen sa at det skulle være normalt med litt mørk blødning...men den jeg har er helt fersk. Noen med erfaring?
alenemed1. ♥ Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 personlig hadde jeg mørk liten blødning i ca tre uker men hadde en friskere blødning da skorpene falt av etter ca en uke. om du er bekymret hadde jeg ringt legen/ legevakt jeg.
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg har blødd litt friskt blod i 10 dager nå. Tror det er normalt. Har ikke merket sårskorpa har løsna,vet ikke om den har det eller ikke,ville jo tro det kom en større blødning da.
tutmamma Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2010 Ok, da er det vel normalt:) Er på 9. dagen etter koniseringen og blør fortsatt friskt hele dagen. Får håpe det avtar snart da:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå