Gå til innhold

Søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med søskenvogn?

Jeg tenker å kjøpe brukt mellom 1500-2000 kr. Noen anbefalinger?

Viktig at den er smal, og full liggestilling for begge barna.

Blir 22 mnd mellom barna.

'Haster litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Mountain Buggy Urban jungle.

Den er jo i det dyrere sjiktet, men du kan jo finne den på Finn til en mye rimeligere penge.

Den har full liggestilling til begge barna, er smal nok til å komme inn alle standard str dører.

Lett å trill og generelt sett veeeldig fornøyd!

Vet at det finnes en som heter Titanium tvilling Sving som koster rundt 3000 ny, men den er litt bred og kommer ikke inn over alt, men ellers er den veldig grei.

Skrevet

Har forresten 16 mnd mellom mine, så det ble myyye trilling de første mnd da eldste ikke var i barnehage :o)

Skrevet

Takk for svar :)

Har sett litt på den vognen, men synst den var litt dyr til mitt bruk. Eldste går to dager i barnehagen.

Noen andre?

Skrevet

Vi har en som heter emma fra troller. Har ikke opplevd å ikke komme inn dører, og det er tilnærmet full liggestilling. Den første tiden lå minsten i en mykbag, så det gikk helt fint. Vi kjøpte den på rudo, men den er ikke i katalogen. Har brukt den fra januar, og er veldig fornøyd. Veiledene pris var 2495,-

Skrevet

23 mnd mellom jentene mine, og jeg er superfornøyd med GT Safari-vogna! Den er LETT (bare 14 kg!) og superdigg å trille pga gode lufthjul og svingbart forhjul. Til minsta bruker vi softbag, og det funker helt greit, ihvertfall enn så lenge=) Kjøpte min brukt på finn for 1200 kr, koster vel 4000 kr ny.

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Skrevet

Jeg har titanium baby tvillingvogn. den koster 3000 ny, men det er sikkert en billigere på finn evt. synes vognen er veldig god og ikke av de breieste. Den er lett å trille også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...