Gå til innhold

Sønnen min på 8 månder :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag reiste han seg opp midt på gulvet - helt uten støtte - og stod der alene i ca 5 sekund.. Er ikke det bare helt utrolig ?! Hehe, er så stolt nå! :-) God Helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh! Jenta mi er 6 måneder og hun kan gå, spille piano, lese engelsk, sette på kaffe og vaske bilen

Skrevet

Jøss ;) Jeg vet ikke helt om jeg tror på det, altså. Mvh HI

Skrevet

Så bra:) Man blir så innmari stolt og glad over fremskritt. Gutten min har vært usedvanlig treg, men reaksjonen min når fremskrittet har vært der har uansett vært lik din.

God helg til deg og gutten din også:)

Skrevet

Så gøy! Kjempetidlig ute da:)

Her har vi ei tuste på samme alder som ikke engang har begynt å krype, langt mindre krabbe eller reise seg!!

God helg til dere også! Nå begynner moroa med å passe på alt som er i "stå-høyde" ...! ;-)

Skrevet

Så bra! Tidlig eller sein - man blir jo like imponert og overrasket når de små plutselig gjør noe nytt! Takk for det:)

Skrevet

Så herlig <3 Det er så gøy hver gang de gjør noe nytt :)God helg til deg og!

Skrevet

Hurra, det er så morsomt med alle disse nye tigene/fremskrittene som kommer i den perioden han er inne i nå! Og ikke minst, det å se hvor stolt barnet blir når han/hun får til nye ting:)

God helg til deg og dine!

Skrevet

Må si at jeg er meget imponert over lillegutten din:-)

Gutten min på snart 9 mnd er langt i fra der enda. Han er fremdeles på ålestadiet, men han har akkurat begynt med å sette seg opp på knærne mens han holder seg fast i noe, gjerne en skuff eller en stol. Utrolig koselig å følge med på utviklingen.

Skrevet

Ja! Han har i grunn vært tidlig ute med det meste så det har vært travelt å være mamman hans. Håper nestemann (evt. jente) vil være lille babyen min litt lenger ;)

Han har gått langs møbler osv. siden han var 6 mnd, så jeg er vant med å passa på å ikke ha så mye ting i "stå høyde" :) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...