Ophelia & Jr. Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg har og er egentlig strålende fornøyd, men jeg plages med "aura-syn" i mørket. Spurte på kontroll etter 5 mnd og han sa det ikke var uvanlig, men hvor lenge kan det vare? Fikk bekjed om å komme tilbake hvis det ikke ga seg, men han sa ingenting om etter hvor lang tid. Skal ringe og høre på mandag, men tenkte jeg kunne høre om noen har erfaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå