Mockanin Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Noen som har vært gjennom "brenning" for å bli kvitt dette? Hvordan var formen deres etterpå? Kan man kjøre bil selv hjem fra sykehuset etterpå?
Mille** Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Konisert mener du? Det har jeg. Formen var dårlig, fikk narkose og var som alltid veldig kvalm etterpå. I tillegg blødde jeg som et svin, så jeg måtte reopereres etter noen få timer, og det som skulle være dagkirurgi endte med ett døgns innleggelse på gyn. Etterpå blødde jeg i 6 uker, måtte få tbl for å stoppe blødningene. Nå er dette 9, snart 10 år siden, og det har har vært helt fint etterpå. Hvis du skal ha narkose så er det sikkert greit å slippe å kjøre selv etterpå. ;o)
hubba2 Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Hei. Jeg gjorde dette to ganger. For 5 og 3 år siden. Formen var ganske bra etterpå. Hadde narkose, så å kjøre hjem etterpå er ikke annbefalt. Jeg hadde ikke smerter og blødde ca 4 dager etterpå. Lykke til!! Håper alt ordner seg!! For min del hjalp det ikke føre etter jeg var gravid :-)
Mockanin Skrevet 5. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2010 Narkose... i brevet jeg fikk forigedagen sto det lokalbedøvelse. Er i grunnen mer redd for den sprøyta enn selve "brenningen". Hadde håpet å kunne ta en tur ut med gutta samme kvelden, gammle arbeidsgjenen skal møtes.
baby januar Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Jeg var og tok konisering med laser på kk i bergen for 5 uker siden. 'Jeg grudde meg da jeg syntes det var ondt da jeg fikk bedøvelsen for biopsi av livmortappen, og etterpå da bedøvelsen gikk ut. Men legen ba meg hoste kraftig i det han satte lokalbedøvelsen og da kjente jeg ingenting, litt ubehagelig når han brente vekk og ekkel lukt.... Gikk bra etterpå kunne ha kjørt selv men det stod i brevet at de anbefalte meg å bli kjørt. Det var ikke så ondt i dagene etterpå som etter biopsi, jeg blødde lite i ca 3 uker. Kjente en del viss jeg løftet tungt. Har nå fått brev om at de fikk vekk alt og skal til celleprøvekontroll om 6 mnd. Masse lykke til.
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Hei der..... Har nettopp gjort dette selv for 10 dager siden. Men først er du inne til en utskrapning og tar biopsier (vevsprøver) i narkose jeg var iallefall det etter svaret på celleprøven viste høygradige celleforandringer. Så viste det seg at jeg måtte fjerne noe av livmorhalsen og jeg følte meg helt lik som etter utskrapningen,kjente ingenting,litt øm,men tok ingen smertestiller,fikk var klar for og hjem 2 timer etter inngrepet men,blødde så at jeg måtte være igjen og se det ann blødde myyye 3 timer og kjente jeg var svimmel,kvalm og uvet på slutten så da ble det narkose og reoperasjon,var vel en liten blødning de måtte stoppe. Men ellers var jeg i topp form og på jobb neste dag,kjente jeg var litt svimmel de første dagene pga jeg blødde en del.
alenemed1. ♥ Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Jeg ble kognisert for 4 år siden. beroligende piller og lokalbedøvelse, var utrolig ekkelt lukt men gjorde ikke vondt. Formen etterpå var bra men jeg var sliten og trøtt, blødde litt i 3 uker tror jeg. eneste jeg fikk beskjed om var og ikke løfte tungt på en uke eller så men bortsett fra det kunne jeg leve som normalt ( eller ikke bade, ha sex ol pga infeksjonsfare) tror ikke du bør kjøre selv hjem nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå