Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så trist å ensom blir egnetlig bare enda mer ensomt når kjæresten kommer hjem!!

gjør ikke noe annet en å være søt si han er glad i meg også.........

sitte foran datean og spille star craft eller se på star craft!!

 

snøfte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh...NEI!

lese og skrive vanske og det gikk nok lit fort det innlegget!!

 

Skrevet

Har ingenting med skrivefeil å gjøre at du ikke kan skrive ei setning som gir mening.

Skrevet

hvis du ikke har noe annet enn frekt å si når folk har det vanskelig så HOLD KJEFT

Skrevet

Dere får begynne å sette av tid til aktiviteter sammen :) Blir ikke bedre om du ikke snakker med han og forklarer, kanskje dere har noe felles dere liker.

Skrevet

Forstår ikke hva som står her engang.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...