Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 er så trist å ensom blir egnetlig bare enda mer ensomt når kjæresten kommer hjem!! gjør ikke noe annet en å være søt si han er glad i meg også......... sitte foran datean og spille star craft eller se på star craft!! snøfte
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Ehhh...NEI! lese og skrive vanske og det gikk nok lit fort det innlegget!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Har ingenting med skrivefeil å gjøre at du ikke kan skrive ei setning som gir mening.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 hvis du ikke har noe annet enn frekt å si når folk har det vanskelig så HOLD KJEFT
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Dere får begynne å sette av tid til aktiviteter sammen Blir ikke bedre om du ikke snakker med han og forklarer, kanskje dere har noe felles dere liker.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Forstår ikke hva som står her engang.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå