Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har den siste tiden hengt meg opp i tattoveringer, og jo flere jo bedre. Syntes det er sexy, og spennende.. spesielt ned over armene.. Har skikkelig lyst på mange og store selv, men er redd for å angre. Har en liten og en stor fra før som jeg er super fornøyd med. Men vil ha flere!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Tatoveringer er harry.. det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Jeg har tre stygge tatoveringer som skjemmer utseendet mitt, men jeg angrer ikke på at jeg fikk dem. Det betyr egentlig så lite, og ingen bryr seg uansett. Tatover ivei, hvis du velger noe som betyr mye for deg så kommer du neppe til å angre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Hvor har du de da? Mine er liksom litt skjult nå, helt til jeg går i badetøy. Er usikker på hvordan det blir med store og flere i kjole og sånt! Men så liker jeg å være helt sikker på plass og motiv før jeg gjør noe! Brukte tre år på å bare bestemme plass på mine. Hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Ja det syntes jeg og! Spesielt når de er godt plassert og passer sammen. Som feks Atle i x factor sine. De ned over armene er jo rå. Og har noen kamerater som har ned over armene og. Drit lekkert! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå