Gå til innhold

Har ditt barn facebook profil og hvor gammelt er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 11 år om 2 mnd og har maset om facebook en god stund. Jeg har sagt hun får vente til hun er 13 år, siden det er aldersgrensen. Men er litt usikker nå, siden flere av hennes venninner og klassekamerater har fått profil. Samtidig har jeg jo oversikt over hva hun skriver, hvem hun er venner med ol.siden jeg har profil selv. Hun har ikke gitt opp å mase og faren mener hun kan få lov ( vi bor ikke sammen)

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har lov og ha kontroll og vet passordet, kan gå inn og ordne hvem som kan se hva så ser jeg ikke problemet. altså, har ikke så store barn selv, men vet mange liker spillene som er der inne, har sett andre som spiller de og vil spille selv, slik var det vertfall med mine søsken, de er 12 og 14 år og ei på 16, men hun velger jo sånsett selv:p

Skrevet

foressten hun minste søstera mi har vel hatt facebook i 1 år og det har gått ganske greit.

Skrevet

Gutten min er 5, og har facebook! Jeg har skjult profilen hans, og han har kun venner som meg, pappan, mormor, tante osv. Han har den for spillene sin del, så jeg kan få spillene mine i fred! :P Så det teller kanskje ikke. Hadde han spurt om å få lage en "ordentlig" profil (altså for å bruke som deg og meg) hadde jeg nok vært mer skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...