Gå til innhold

Hva er denne fasinasjonen av Egon spisested?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synsde har knallbra mat, jeg. og koselige restauranter. men jeg syns det er ganske stive priser og har opplevd dårlig service der.

Skrevet

Enig. Stive priser og dårlig service. En gang vi feiret bursdag der, kom servitøren og ryddet vekk både mat og drikke før vi hadde spist opp. Prøvde å si "unnskyld meg", men det registrerte hun ikke.

Skrevet

Jeg har god erfaring med Egon. Bra service og veldig koselige restauranter, men maten er ikke verdens mest spennende da

Skrevet

Jeg liker Egon godt jeg.Det er ikke for stivt,og veldig barnevennlig med en fin barnemeny,lekerom og aktivitetspakke...synes egentlig ikke prisene er så ille heller jeg da.Så hvis vi skal ut og spise og har med barn,går vi ofte dit.

Men om det bare er mannen og meg,eller med venner/venninnekveld, velger vi gjerne noe mer spennende og eksotisk:)

Skrevet

Veldig forskjellig fra egon til egon synes jeg, noen burde fått hellstrøm på døra.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Egon. Spiser der ofte, god mat, grei pris og koselig stemning. Får maten fort og veldig service :)

Skrevet

Har du prøvd blt sandwichen deres? Da skjønner du det =)

Skrevet

Har ikke fått med meg fascinasjonen. Forklar hvordan du opplever at folk lar seg fascinere.

Skrevet

Syns ikke det er stive priser, jeg. Hvis en sammenlikner med kinaresteurant er det dyrt, men...

Det jeg synes er bra med de plassene er at det er veldig mye ulik mat å velge mellom. Så hvis vi går mange sammen er det noe for enhver smak:)

Skrevet

Har opplevd kald mat der noen ganger, men de tar det kjempefint når jeg klager. De beklager så jeg tror på at de er lei for det, og jeg har fått dessert en gang og gavekort på lunch en gang som kompensasjon.

For det meste trives jeg godt på egon..

Skrevet

Et av de få utestedene her hvor bordene ikke står tett i tett, men det går faktisk ann å få et litt usjenert bord hvor de som spiser på nabobordet ikke får med deg alt du sier..

Skrevet

Dårlig mat som en kan få "hvor som helst", kvaliteten samsvarer ikke med prisen. Liker generelt ikke kjederestauranter, da de alle er like og mangler "sjel". Da går jeg heller på en koselig café om ikke det finnes andre restauranter. Hvordan folk kan velge å spise på Egon ved Oslo S, fatter jeg ikke. Å spise dårlig mat mens en observerer byens narkosalg på nært hold er absolutt ikke første valg. Oppfatter restauranten som litt harry.

Skrevet

hehe tror nok dette er et småby/dritkjedelig tettsted fenomen. Ser ikke for meg at så mange jeg omgås på Oslo Vest mesker seg der akkurat. Lack of alternatives, vil jeg tro...

Skrevet

Enig"! BLODHARRY! Ville ikke blitt sett død der!

Skrevet

Helt, enig 21:44. Harry. Servicen står absolutt ikke i forhold til prisene. Hvilken restaurant må man bestille ved disken da? (Selv om jeg bor på landet) Tror at Egon er slik greie som bønder tror er hipt å få meg seg når de en gang er i byen :P

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er veldig glad i Egon, men har ikke spist på noen andre restauranter enn den i Sandvika. Og de gangene jeg spiser er det stort sett lunsj, fordi da får jeg BLT Sandwich:)

Super happy med både maten og servicen i Sandvika ihvertfall....

Skrevet

Kanskje fordi dere på oslo vest kan bruke en formue på lunch, mens vi bygdetullinger må tenke på prisen?

Skrevet

Jeg er dypt fascinert av Egon, jeg. At det går rundt, at det er til dels populært og at de i det hele tatt kan komme unna med den gjennomførte kombinasjonen av vond mat og elendig service.

Nå har jeg riktignok bare vært innom den på Byporten.

Skrevet

egon er et sted man bare går til om man er på et lite sted der de andre stedene er værre. eller man skal møte en gjeng i oslo og fåtallet klarer å komme seg lenger en til egon på byporten

Skrevet

hehe.. artig, hvordan kom "fåtallet" seg inn der? skulle stå

"folk bare"

sånn går det når man ser på TV og skriver samtidig

Skrevet

Tror flere her inne må tenke over hva service innebærer, service er ikke og måtte bestille ved disken, bære drikken med seg og betale straks.. Servicen dere tror dere får er den samme som Mcdonalds.. MEN det er jo flott for Egon at det faktisk er folk som gidder å betale full pris for halv tjeneste, maaten er grei, ikke noe mer ihvertfall. Her i byen betaler man like mye for en grei seig biff fra Egon, som å spise 300g biff på byens beste resturant, så vet hva JEG ville valgt..Men litt koslig nteriør da..

Skrevet

Dersom du ikke har spist på sa mange andre "restauranter" har du vel ikke akkurat noe sælig til sammenligningsgrunnlag...

Skrevet

Wræææl! Tenker bare på den gangen jeg fikk servert en levende mark i salaten engang:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...