Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 tikket det inn en melding på telefnen om at han savner meg. Ble så glad! Det var han som ville ha pause, og den har kun vart i 3 uker. Svarte tilbake at jeg savnet han også, og da ringte han. Vi ble enige å møtes i morgen og snakke ut og se om vi kan finne tilbake til hverandre, Dette er drømmemannen min og jeg krysser virkelig fingrene for at dette vil ordne seg!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Så koselig, håper det ordner seg for dere! God helg!:-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Hahaha, har han pult rundt i 3 uker han da, mens du har sittet å ventet?? Hadde ikke orket!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Pult rundt nei! Det har han ikke gjort. Jeg stoler 100% på han, og han puler ikke rundt. Vi hadde en pause pga praktiske årsaker, ikke fordi han ikke er glad i meg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Gratulerer så mye Og lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Praktiske årsaker?? -Men da var det vel aldri noe grunn på å tvile på at dere ville finne sammen igjen..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 ååå så koslig lykke til. håper det ordner seg for dere
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Hva er det med dere som er så dumme å tro at et opphold i forholdet er synonymt med å pule rundt? Noen ganger er det helt nødvendig med avstand for å finne ut av ting. Jeg og mannen var separert et halvt år pga konfliktene ble for vanskelig å håndtere der og da, men da vi fikk litt avstand fra hverandre ble følelsene mer klare og vi klarte å jobbe oss gjennom det. Det siste jeg tenkte på i denne perioden var å pule rundt! Håper det ordner seg for dere hi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Jo, de var tvil om at vi skulle finne tilbake til hverandre, selv om følelsene er tilstede. Jeg vet jo ikke om det kan ordne seg, men bare det at jeg vet at han savner meg og elsker meg gjør alt så mye lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå