Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 sjekk ut bloggen: monkeysknit.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Det er jo håndarbeid, bruker mye flid og tid på det. Må nesten ha såpass for at det skal være verdt det.
-mor- Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Jeg strikker også mye på bestilling, men opererer ikke med sånne priser... strikker for at jeg syns det er koselig tidsfordriv, uansett kan man jo ikke leve det Men vil folk betale så mye er det jo helt ok, fint for deg
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Det er flere som vil betale ja, jeg har lang venteliste. Hvis ikke jeg får betalt så vil jeg jo heller strikke til familien.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Jeg syns ikke det var ille priser om det er brukt bra garn og jobben er fint utført. Men jeg syns ikke du hadde gjort en fin jobb med heklekanten på den luen du har på det øverste bildet. Det burde du øve på mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå