Gå til innhold

Strikker på bestilling :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

sjekk ut bloggen:

 

monkeysknit.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo håndarbeid, bruker mye flid og tid på det. Må nesten ha såpass for at det skal være verdt det. :)

Skrevet

Jeg strikker også mye på bestilling, men opererer ikke med sånne priser...

strikker for at jeg syns det er koselig tidsfordriv, uansett kan man jo ikke leve det ;)

Men vil folk betale så mye er det jo helt ok, fint for deg :)

Skrevet

Det er flere som vil betale ja, jeg har lang venteliste. :)

 

Hvis ikke jeg får betalt så vil jeg jo heller strikke til familien.

Skrevet

Jeg syns ikke det var ille priser om det er brukt bra garn og jobben er fint utført.

 

Men jeg syns ikke du hadde gjort en fin jobb med heklekanten på den luen du har på det øverste bildet.

Det burde du øve på mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...