Gå til innhold

jeg klikker snart.. trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

samboeren min jbber på en båt der dem jobber skift. der er det både gutter og jenter som jobber. ho ene der går meg å nærvene snart.. ho tittulerer kjærsten min som vennen,gullklompen og kjekken osv.. å dette på facebook. ho er liksom gift å ho driver å tekster han på telefonen innmellom.. jeg kjenner jeg blir helt varm og har lyst å eksplodere .. er jeg baarnslig? hva bør jeg gjøre.. en gang skrev ho å vggen hans mens de var på jobb begge to "kom ned i kafeen og få litt kos " åååååå jeg blir så sur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjalu, heter det.. Du blir sjalu..

Skrevet

Herregud. Hvis man ikke kjenner litt sjalusi av den, så har man ikke en mann man virkelig bryr seg skikkelig om.

Sikker på at noen skriver nå at : Ja men man må jo stole på mannen sin å bla bla bla.. men vettu hva! Til og med de beste mennene kan havne "oppi d", altså utroskap, eller bli forelsket uten å ville d.

Syns du har all rett til å bli sjalu jeg!!

Mannen min hadde iallfall blitt fly forbanna dersom en annen mann skulle ha dullet med meg på dett viset der.

Skrevet

ja jeg er nok litt sjalu.. men jeg er så ufattelig glad i han og er så redd for å miste han.. jeg vet at han ikke kan gjøre noe med hva andre folk skriver til han. han skjønner godt at jeg en dag kommer til og si ifra til henne om ho ikke gir seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...