Gå til innhold

Føler meg helt tom av energi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk i 5 uker nå, men ikke noe alvorlig. Begynte med bihuler som varte til jeg fikk pencillin, men nå er de sånn passe ok. Men de siste 2 1/2 ukene har jeg følt meg helt tom av energi og trøtt hele tiden. Og veldig rar i formen, litt småsvimmel, får frysninger, og noe feber sånn av og til. Har vært til tider kvalm, og har spydd to morninger. Prøvde meg på trening idag, men klarte nesten ikke å fullføre, helt tom... Har hatt litt vondt i urinrøret, og tenkte at det kanskje kunne være urinveisinfeksjon, men gjør ikke vondt da jeg tisser... Skikkelig ekkelt å gå sånn.

Noen tips på hva det kan være? Ja, jeg vet, gå til lege vil dere sikkert si. Har forsøkt å bestille time, men det legesenteret mitt er helt håpløst!!! Tenkte å dra ned dit på mandag hvis jeg ikke er bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og nyt helgen, ikke syns mer synd på deg enn nødvendig. Alt er bedre på mandag etter en rolig helg!

God bedring!

Skrevet

Syns ikke synd på meg selv. Men begynner å bli lei etter å ha gått slik i over en måned...

Skrevet

Du er tøffere enn meg i hvertfall, for jeg føler meg slik uten å være syk. Gah!

Skrevet

Du kan har uvi uten å ha svie når du tisser, det vet jeg fordi jeg har nettopp hatt nyrebekkenbet uten å legge merke til de tre symptomene jeg hadde i forkant. Litt svie i urinrøret, sliten og at jeg tisset oftere enn vanlig.

Ta en tur til legen eller bare lever inn en urinprøve for å finne ut om det kan være uvi. Det er iallefall bedre enn å vente til du ligger langflat med nyrebekbet...

Skrevet

HI

Takk for svar. BLir legetur på mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...