Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Pepperkaker Kakemenn Kransekake Ellers blir det laget drops,brente mandler og marsipan =)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Pepperkaker og sandkaker Lager også fløtekarameller! namnam!
Gifteklar:0)) Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Pepperkaker Pepperkakehus serinakaker skrivefruens krumkaker sjakkruter snickersgodt Kjøper krinalefse julebrød rundstykker
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Takker for svar:) Ser det går stort sett i det samme her;) Ifjor lagde jeg bounty-kulene fra "detsoteliv.no" og de anbefales. Har vurdert prøve denne after-eight konfekten iår, noen som har erfaringer med den? Ellers blir det her også rundstykker, julebrød, pepperkake, pepperkakehus kakemenn og lefse. Må høre med mamma om hun kan lage oss noen wienerbrød for de er bare knall de hun lager:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Har du oppskrift å dele? Lagde noen ifjor som smakte helt fortreffelig men de var så myke at gikk ikke an servere. Var bare kliss, så de endte i søpla til slutt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Jeg lager: *Berlinerkranser *serinakaker *kokosmakroner *havreflarn *havreflarn karamellaktige.. *sandnøtter *havregrynskuler mannen i huset lager: *hjemmelaga marsipan, som han blander ut i flere varianter (noen med nøtter, noen med likør osv.. og dypper i sjokolade *hjemmelaga medisterkaker(helt fra bunnen altså) *potetlefser *flere brødtyper Babyen kommer om en ukes tid, så ikke sikkert vi prioriterer så mye kjøkken i år akkurat, men må vel få laga et par typer.... ;-)
Ireyna Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Jeg lager: Marsipan Sarah Bernard Cola-kaker Pepperkakehus Smultringer og muligens bordstabelbakkels om jeg får tid Gleder meg til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå