Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Høres så stusselig ut, jeg må betale mye skatt da jeg ikke har noe særlig fradrag, og da er det ikke så mye igjen? Sorry maset, men fikk panikk her. Hva har dere andre?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Vet ikke helt, men har 9550 i mnd etter skatt. Synes ikke du har noe å klage over, du klarer deg vel med det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Akkurat det samme tenkte jeg.. Men en legger jo opp til et forbruk etter hva man tjener, så blir sikkert en overgang og få 10 000kr mindre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Er det det du har tjent opp så er det da det du får. Sånn er det for alle. Du betaler vel samme skatten på vanlig inntekt?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Ja jeg gjør kanskje det? Har så lite peiling på slikt, har aldri hatt foreldrepenger før. Var nok dagsatsen som skremte meg, ikke totalsummen, hehe. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Vel om det er noen trøst så har jeg nesten 3 ganger mindre enn deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 det blir vel omtrent det samme som du har utbetalt til vanlig vel? dersom du har valgt 100% lønn da? kan variere med +/- 1dag siden du nå vil ha dagsats og ikke fastlønn, men omtrent det samme blir det jo! er jo bare å regne ut det(ca 21arbeidsdager i måneden i gjennomsnitt) 1430x21= 30030 - skatt
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Huff...Da håper jeg virkelig du bor mye billigere enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå