Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+1 og her er det bare mamma og svigermor som vet det.

UL 29 November er da 9+5.

Tenkte å fortelle resten om nyheten om alt ser bra ut på UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forteller det så og si med en gang jeg vet det selv! Jeg hadde en ex u noen år tilbake og da var det godt med støtte fra familie og venner. Om det ikke går bra er det lettere for omgivelsene å føle med deg om de visste at man var gravid!

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 8 for et år siden og da fortalte vi familien med en gang testen ble positiv. angret litt på dette fordi selv om jeg følte at det gikk bra og at jeg kom meg videre så ville ikke familien slippe det. og jeg fikk høre "stakkars deg du kan ikke ha det lett nå" i flere mnd etterpå. veldig slitsomt. så denne gangen valgte vi å vente. men jeg vet det er veldig individuelt. noen trenger støtten mens andre velger å takle det på egenhånd.

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei, men sier ikke det til noen før jeg har vært til graviditetsskanning om 3 uker - har vært til inseminering så her blir det ekstra mye follow up :)

Tenkte å si det til min mamma etter det men venter nok til jul - går i gang med 2. trimester 24 desember (om alt går bra)

Skrevet

jeg skulle vente til jeg var i all fall 12 uker på vei, men slik gikk det da ikke.. var jo så dårlig så klarte ikke holde det skjult, spesiellt ikke med en jordmor til mamma:) så lenge en ikke blir dårlig såklarer en vel å holde det skjult, men jeg hadde ikke sjangs....

ville jo ikke si noe siden det var førstmann...

Skrevet

Første gang fortalte jeg det til mamma og pappa etter en UL i uke 8-9. Fortalte det til resten av familien i uke 10 ca. Neste gang sa jeg det omtrent da jeg var like langt, jeg var dårlig og mannen min var bortreist, så jeg trengte litt hjelp :-)

Denne gangen vet jeg ikke. Er 7+1 og bare søsteren min vet noe. Vi venter vel noen uker til i hvert fall. Er 12 uker når minsten har bursdag, og da samles jo hele flokken, kanskje vi sier noe da.

Skrevet

Jeg har ikke sagt det til så mange enda, er 9+5 i dag men klarer ikke å skule det lengre. Flere og flere ser "underlig" på magen min, jeg har fått mage og ansiktet har blitt litt rundere. Når jeg da har sagt at jeg er gravid, har de sagt at de skjønte det men ville ikke spørre, tilfelle jeg ikke var det.

Skal til legen på mandag og etter den timen skal jeg si det til foreldrene mine og da kommer jeg ikke til å skjule det mere :o)))

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 8+2 idag. Har ikke sagt det til en levende sjel enda. Kjenner at jeg begynner å synes det er vanskelig å holde skjult. Magen min er så oppblåst at jeg føler at det kanskje er på tide å si noe snart. Iallfall til familie og venner. Når det gjelder jobb, har jeg lyst til å vente til over jul.

Skrevet

her vet alle det som om jeg bare er i 5. uke. jobben vet 2 stk det.

jeg begynenr bli kvalm og uvell så snart må vel alle få vite det der også

er ikke abre kvelm om morran, men hele dagen så :S

Skrevet

eg er i 5. veka no, har fortalt det til sambo, mamma, pappa og ho som er gift med pappa, søstra mi og bestevenninna mi :)

Eg er så dårlig til å holde på sånne ting, har mest lyst å sei det til alle, men det vil eg vente litt med sia eg nett har hatt en SA.

Fortalte det til akkurat samme folka sist og syns det var greit å ha støtten rundt meg, så derfor fortalte eg det tidlig dinna gangen og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...