Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Vi har blitt enig om å begynne å prøve, han ønsker seg barn like mye som meg, men hver gang vi har sex trekker han seg og hopper av i svingen. Han sier selv at han vet ikke hvorfor han gjør det. Hva er sjangsen for å faktisk bli gravid på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Kan du ikke bare holde ham fast, da? Tvinn beina dine rundt rumpa hans og hold fast i ryggen hans med armene, hvis dere bruker misjonærstillingen, da. Verre hvis han tar deg bakfra.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Tja, mange sier jo de har blitt gravide på denne måten. Min erfaring er at det er helt umulig å bli gravid når man hopper av i svingen. Jeg brukte dette som eneste prevensjon i fem år, og ble aldri gravid. Fikk deretter to barn som begge er unnfanget på første forsøk:)' Men, kan ikke du bare sitte på toppen, og sørge for at han ikke stikker av?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 vår eneste form for prevansjon var avhopping en stund, og jeg ble aldri gravid. Vi gjorde det vel i 7-8 måneder. da vi sluttet med det tok det meg et par måneder å bli smelt på tjukka, så sjansen er vel ikke særlig stor nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå