Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 .. ikke har noen profil her lenger? Tidligere kunne vi gå inn å se bilder av de skjønne ungene, men nå er det liksom borte!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Ikke som jeg vet. Men har registrert at hun mange ganger har vært ganske bråkjekk selv, så litt motbør burde hun regne med å få.
Candy girrrl Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Bråkjekk? Hun har vel aldri støtt noen. Kanskje den minst bråkjekke på hele forumet.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Nhå, skjønne ungene, takk Anonym :-) Ikke mer hetset enn det som er normalt egentlig. Jeg hadde rett og slett bare ikke lyst til å ha en profil her lenger med bilder på, men har jo innsett at det blir vanskelig med PM også når den er borte, så kanskje jeg lager en ny etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Javel da. Kanskje jeg blander sammen med en annen, med et navn som ligner.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 ok godt å høre at det ikke var noe galt!! Man vet jo aldri her inne... Er så spent på å se lillesnuppa di nemlig. Jeg har ei jente på ca samme alder Men skjønner godt du vil skjerme ungene dine for nyskjerrige fremmede hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå