Gå til innhold

Jeg gråter mine modige tårer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..over den sviende sannhet at jeg i dag fant 2 GRÅ hår!!!!!! I en alder av 25 har jeg altså blitt gråhåret!!!!!!! aah..... føler at det svir godt..... kan jeg skylde på gubben??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant også to kritthvite hår for et halvt år siden, og jeg er helt mørk i håret.. Fikk sjokk og ble kjempelei meg. Er jo bare 23 år.. Men det har heldigvis ikke kommet flere, så jeg håper det drøyer litt til før jeg må begynne å farge håret..

Skrevet

Jeg fant også to kritthvite hår for et halvt år siden, og jeg er helt mørk i håret.. Fikk sjokk og ble kjempelei meg. Er jo bare 23 år.. Men det har heldigvis ikke kommet flere, så jeg håper det drøyer litt til før jeg må begynne å farge håret..

Skrevet

he he.. du må nok heller skylde på mor eller far for dette er veldig genetisk. Jeg har vært spesielt uheldig med hårgenene mine synes jeg i.o.m at jeg har Pappas tynne hår, men Mammas hvitehårgener...

MIn morfar hadde kritthvitt hår som 40 åring...

Er jo bare å farge litt da!

Skrevet

Jeg fant også mine første grå hår i deres alder, men nå ti år senere er det ikke så veldig mange fler som har dukket opp ;) tror ikke jeg risikerer å bli grå veldig tidlig...håper jeg da, faren min var grå ganske tidlig (i forholdt til mange ihvertfal) og jeg har arvet det tynne håret hans. Men den tid den sorg ;)

Skrevet

Det er dette som er fordelen med å være blond.. hehe

I en alder av 33 har jeg fortsatt ikke funnet noen ;)

Skrevet

Jeg var vel knapt 20år når jeg fant mine først og etter det har det bare blitt flere og flere. Nå er jeg 32 år og har såpass mye grått hår at jeg "må" farge det jevnlig for at det ikke skal se rart ut. Jeg har til og med et par hvite hår i øyebrynene som jeg stadig må nappe ut (for hvite hår midt i nesten svarte øyebryn ser rart ut...). Jeg syns med andre ord at du har klart deg bra med kun et par grå hår når du er 25år:-)

Og som noen andre er inne på, det er nok lettere å skylle på mamma/pappa enn på gubben, moren min var også veldig grå allerede når hun var 30år.

Skrevet

er du gravid nå? Jeg fikk nemlig grå hår i et bestemt parti i fronten mens jeg var gravid som 22 åring, men etter at datteren min ble født, er alt borte og den normale fargen tilbake.... hormoner kanskje? merkelig hvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...