vuosttas Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Finnes det noen andre merker som klør minimalt?
Gjest irismor Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Finner du ullklær som ikke klør så la meg vite det :-) Devold er det jeg bruker men de første 10 minuttene jeg har det på så klør det. Må bare fortrenge det til slutt :-) Jeg hater ullklær som klør, men ikke lett å finne noe som ikke klør.
Gjest Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Mulig jeg ikke kjenner det, altså, men jeg kjenner ikke at moderne ullklær klør i hele tatt, jeg. Jeg har t-skjorter og trøyer både fra Janus og Devold, og stillongser både fra Janus og StilLongs - ingen av plaggene klør. Er du ømfintlig i huden? Ullsokker bruker jeg hele vinteren, klør ikke de heller. ;-)
Alba44 Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Devold og Janus klør ikke, synes jeg. Det er de klærne jeg har selv. Lillegutt har Devold, Janus, Joha og Nøstebarn, og han hat aldri gitt utttrykk for at noe av det klør.
tante grusom master of law Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Det kommer an på hva slags hud man har. Jeg kan ikke bruke noen typer ull rett mot kroppen. Alt klør. Samme med gutten min. Så vi bruker bomull innerst og er uansett varme og gode hele vinteren. Null problem.
mamma og my Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Det finnes noen varianter med ulltrøyer som har et tynt bomullslag innerst, og ull utenpå. Har sett de på Cubus til barn, og Devold har også en variant. Ellers vil jeg tro at ull/slikeblandinger klør lite, for de er veldig "glatte". Vet at de har godt utvalg på Sparkjøp i forskjellige typer til voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå