Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 skal til legen i morgen og spørre om å bestille aborttime. eneste i hele verden som er for at jeg skal beholde barnet er meg selv. og det går dessverre ikke. så nå må jeg ta livet av mitt eget barn. vordan skal man selv overleve noe sånt. jaja, må man så må man
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Huff, høres ut som en grusom situasjon du befinner deg i. Men den eneste som kan bestemme om du skal ta abort eller ei, er deg selv! Dersom du ønsker å beholde barnet så ikke la deg presse til å ta abort. Du vil komme til å slite med dette lenge, kanskje hele livet, dersom du lar andres holdninger avgjøre dette viktige spørsmålet for deg. Selv om mange er negative nå, vil det være glemt når det kommer et velskapt lite barn til verden Men bestill time hos legen og ta en prat med h*n, det kan hjelpe, og legen kan støtte deg dersom du forklarer situasjonen. Huff, føler med deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 "...så nå må jeg ta livet av mitt eget barn" ehh... ok
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 har seg sånn. jeg ble gravid med barnefar da vi var sammen. han var utro og fikk ny kjæreste, jeg fødte babyen og fikk os. jeg var i utdannelse men tok 1 år permisjon. så fikk jeg og han god kontakt igjen. vi hadde sex og jeg ble gravid på prevensjon. høres helt sykt ut, og ja, hater meg selv for det. jeg har etter dette året et år igjen i utdannelsen, så jeg har ikke oppabeidet noe permisjonspenger. men jeg får os. os går ut om ett år. da vil jeg ikke kunne motta mere os fra nav. om jeg velger å beholde så vender bf meg ryggen han vil aldri mer se meg eller barnet mitt mer. så ingen hjelp å få der, så må være hjemme med barnet mitt i ett år (barnehagen har bare unger fra 1 år og oppover, bor i oslo, vanskelig å få plass). så da må jeg være hjemme i ett år uten noe penger. og så må jeg bare gi opp studiene får har helle rikke råd til å studere siste året uten støtte fra nav. foreldrene mine kommer til å melde meg til bv for uansvarlig å få barn når man er alene, uten utdannelse og uten støtte. at det er uansvarlig for barna mine. så har dessverre ikke noe annet valg her enn å ta abort.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Kjære deg, det høres ut som litt av en suppe... Skjønner at det ikke er lett, men snakk med legen din. Kanskje h*n vet om regler eller løsninger du ikke har satt deg inn i som kan løse situasjonen for deg... Ville ikke gitt opp så lett, ville sjekket med NAV og rundt omkring. Hvor gammelt er barnet du har fra før? Det at bf truet med at han ikke vil ha mer med deg og barnet (barna) å gjøre, trir jeg nok er en tom trussel. Han er kanskje ung og usikker han også, og vil nok komme på andre tanker når han får litt tid på seg. Dere høres ganske unge ut? Huff, vær åpen med legen din og forklar situasjonen, kanskje h*n har noen innspill? Hilsen 13.22
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 det er akkurat det, om jeg beholder må jeg kutte ut familien, barnet mitt som lever nå mister faren sin, gjøre at mitt barn som lever n¨å og det som blir født må få innblanding av bv, og at jeg ikke har penger til dem eller at jeg ikke får utdannelsen. en annen side er om jeg tar abort så vet jeg at det var min skyld, for akkurat som du sa, er kun mitt valg, så er kun min skyld om livet til barnet mitt blir tatt. så er derfor jeg er langt nede, for er dette som må skje
Mortilbarn Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Kjære deg! Du kan få fødselspenger fra lånekassen! Gå på lånekassen sine sider og sjekk det ut Lykke til! <3
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 fordi jeg mister alle rundt meg og fordi jeg ikke har økonomisk mulighet i havet til å ta vare på mine 2 barn
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Hallo... Å bruke mangel på os som et argument for abort er jo bare dumt, da du jo får krav på NY os for det nye barnet... med andre ord kan du motta os i 3 nye år når det nye barnet fødes... Det vil nok stilles spørsmål fra nav i og med at det er samme barnefar, men så lenge dere ikke er sammen eller bor sammen har du krav på alle de stønader du har for barn 1....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #11 Skrevet 5. november 2010 Jeg skal ikke kalle deg pusling, men er enig i at du gir opp litt fort her. Uansett hva som skjer så vil du ikke ende opp på gata med to små, du kommer til å få hjelp. Ja, kanskje du må legge utdannelsen din på is, men det er ikke verdens undergang og barnet er vel uansett viktigere enn utdannelsen din? Utdannelse kan du ta senere, du kan ikke gjøre om en abort. Er mange som overlever fint uten å ha en utdannelse, meg selv blandt andre. Tar du abort er det hverken nav, barnefar eller noen andre sin skyld. Valget er ditt alene og om du ser deg litt rundt vil du finne en løsning. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #12 Skrevet 5. november 2010 Jeg får vondt av din siuasjon. Fæl, fæl situasjon. Men jeg mener at har man problemer før en abort vil man også få følelsesmessige broblem etter. Noen damer gjør dette uten en mine. Men vær glad du ikke er av dem. De haddi ikke blitt gode mødre uansett.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 takk for det. har det ikke noe godt. dere kan grave meg enda mer ned og kalle meg så svak dere bare vil. enjoy. spytt på de som ligger nede. nå logger jeg av bim, klarer ikke dette stedet mer heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå