Gå til innhold

Hvilken av disse situasjonene hadde dere foretrukket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse situasjonene hadde dere foretrukket

1. å ville ha barn men ikke få og måtte gå til legen, bruke masse penger, for å bli kunstig befruktet, men usikker på om det i det heletatt funker

2. å bli uplanlagt gravid og alle rundt deg vil vende deg ryggen om du beholder, både familie, bf, bf sin familie, nav og du blir "presset" til å ta abort og er psykisk nede av det resten av livet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr 1, for der har jeg håp om å få et barn.

mens på nr 2 har jeg ikke håp om få tilbake barnet

Skrevet

Eh, hva var poenget med dette innlegget?

Skrevet

Krangler du med venninna di om hvem som har det verst?

Skrevet

1. Er en situasjon jeg ikke klarer å sette meg inn i. Men det må være utrolig tøft å ikke kunne få egne barn. men en kan muligens adoptere eller bli fosterforeldre..

2. Hvorfor i alle dager skulle alle vende deg ryggen? Da er de jo i alle fall ikke noen du burde ha rundt deg i utgangspunktet. En blir ikke psykisk nede resten av livet pga noe sånt.

Ingen kan presse deg til å ta abort.

Hva i alle dager kan nav gjøre eller si for å få deg til å bli psykisk nede. Er du et oppegående menneske, vil du skaffe deg en jobb umiddelbart når du har blitt gravid og beholde jobben. Evt bli sykemeldt/ gå på svangerskapspenger når du ikke klarer å jobbe lenger.

En skal være egoistisk og tenke på seg selv. bf er ikke verdt en dritt om han ville presset deg til abort eller vendt deg ryggen. Da ville jeg gått videre og bedt han holde seg unna for alltid. Han var faktisk med på leken selv!

Ikke alle KAN ta abort uten konsekvenser. Mulighet for å bli barnløs resten av livet om noe går galt under prosedyren.. Er ikke en enkel og grei ting å gjøre!!

Skrevet

haha 1256, nei. er du gal :P

er bare utrolig lett å dømme folk som har tatt abort men angrer "din feil" osv. men ikke alltid det har vært så lett som man skulle tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...