Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 og kan hjelpe meg med hvor jeg kan bestille bok nr 9 på norsk??
Gjest Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Jeg bestilte hele serien til mannen på amazon.com
Gjest Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Leste litt fort... det var på engelsk. Har sett de på vanlig bokhandel på norsk. Kanskje de kan bestille?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 takk for svar.. har prøvd å leite i bokhandlerne på nettet, men ingen som har den. får stikke innom en og høre om de kan bestille...har lest de hertil på norsk, men hvis ikke jeg får tak i den får jeg gå over til engelsk... =)
Gjest Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 De bestiller den helt sikkert siden de allerede selger serien. Mannen leser den for 5.gang og anbefaler den så absolutt på engelsk Lykke til Ps siste boken, som ble delt opp i to, kommer nå i november
Gjest Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Med annen forfatter da siden mannen døde før siste bok var ferdig. Men dette vet du sikkert
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 kan høre om noen kan bestille i morgen, men hvis ikke blir det engelsk =) er andre gang jeg leser de, fikk låne bøkene sist, men kom meg ikke gjennom alle...så hoppet på en gang til... =) farlig å bli hektet av sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå