Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei alle sammen! Tenkte det kunne være kjekt med en stor julegave-tråd i år, har ikke sett noe til en slik tråd før, derfor lager jeg en nå:-) Her kan vi skrive ned hva vi skal kjøpe til familien og besteforeldre. Så kan alle de som ikke aner hva de skal kjøpe få seg noen gode tips her kanskje?:-) Far: Borresett til drillen. Mor: To kubbelys og pelspledd. Bror & svigerinne: Rosendahl kaffikopper. Søster: Frokostservise fra Modern House. Besteforeldre: Kaffikanne Barnet vårt: Leker.
Gifteklar:0)) Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Besteforeldre: Skjærefjøl m/rødvinspølse Barna: leker,ski og div smågaver. Svigermor: smijernslykt med kubbelys Foreldrene mine: Skjærfjøl m/rødvinspølse og syltetøyglass.(bruker å stå noen som selger sånne sett i byen) + fint glass med brente mandler. Søster: kaffetrakter Veninne: To røde telysholdere og konfekteske Gudforeldre til barna: Tapaskokebok Samboeren min: Bålkaffekanne + noe annet. Er de jeg foreløpig har klart til:0)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 BARN (gutt 5,5 år): Leketraktot med henger (han er veldig glad i å leke gård) skinner til tretogbane - svinger og et lite lasersverd kommer fra nissen. BARN (jente 1 år): Figurer fra Drømmehagen Dukke kommer fra nissen MINE FORELDRE: Digital fotoramme, kalender og bhgbilder SVIGERMOR: Boka til Snåsamannen, tovet sitteunderlag SVIGERFAR: Ullsokker, flanellskjorte, tover sitteunderlag SVOGER 1: Bok SVOGER 2 med frue: Stor lykt til å ha på trappa SVIGERINNE med mann: Kokebøker SØSTER: Boks til å ha teposer i, div teposer BROR: God cognac TANTEBARN (gutt 4 år): Bok om dinosaurer, genser TANTEBARN (gutt 9 år): Bok, pose med julegodt TANTEBARN (gutt 14 år): Bok, pose med julegodt TANTEBARN (gutt 16 år): Gavekort på kino TANTEBARN (jente 16 år): Dusjsåpe, bodylotion og scrub fra Body Shop NABOPARET: Årets julevin NABOJENTA: Et smykke SØNN AV GOD VENNINNE (3 år): Eventyrbok, bok med biler og genser SØNN AV GOD VENNINNE (7 år): Genser, lego MIN MORMOR OG MORFAR: Cewe fotobok, kalender, bhgbilder MIN FARMOR: Cewe fotobok, kaldener, bhgbilder MIN ONKEL OG TANTE (delvis vokse opp til dem): Bok, god flaske vin og bgh bilder VENNEPAR (faddere til sønnen): Juletrekule - håndmalt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Mamma: Kalender og presskanne Søster: Parfyme Svoger: T-skjorte Sønnen til svoger: Lego Datter: Lekekjøkken Faddere til datter: Hjemmelaget tacokrydder og årets barnehagebilde Pappa med kone: Skål laget av vinylplate Søster 2: Årets barnehagebilde og en ting til Søster 3: --------------------------"----------------- Bror: ----------------------"--------------------- Venninne 1: Gavekort bokhandel Venninne 1 + samboer: Hjemmelaget tacokrydder Venninne 2: Hjemmelaget tacokrydder og en ting til Venninne 3: Strikketing Venninne til datter: Dora the explorer-ting Venninne til datter 2: Mummikalender og mummisaks Og idag blir jeg ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå