Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Huff... Når skal hun Alexandra skjønne at hun ødelegger ALT for seg selv!! Sitter og ser på nå, og hun er jo helt vekke!! Har lest at babyen hennes blir født med alvorlige abstinenser også...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hvor har du lest det? Nysgjerrig på hvordan dette går, er en tragisk historie med små barn involvert så håper det ordner seg til det beste for ungene.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 men hvorfor påstår hun kona til phil at hun ikke har tatt en eneste ansiktsoperasjon? ehhhh
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Leste det på dr.phil sin side for ca. en måned siden...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Hallo, forsiktig nå! Hvis ikke så havner du snart på lista over mulige terrorister og blir overvåket døgnet rundt av amerikanske myndigheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå