Gå til innhold

Svigerfar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en idiot, men tror han vet alt og at jeg er interessert i å lære alt av ham(som jeg kan alt). Han prøver til og med å lære meg å male en vegg, slå inn en spiker osv. Jeg har pusset opp et halvt hus og en leilighet mutters alene... Belærende, bedrevitende tulling som aldri har sagt noe som interesserer meg. Og mye mer. Idiot!!!

Svigermor er også bra dum(det må hun jo være som er gift med denne tullebukken).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt smittet av hormonella i dag du å :P

Skrevet

Høres ut som min svigerfar, største idioten som har gått i 2 sko.

Skrevet

Sorry. Jeg har 1. premien for verdens mest idiotiske svigerfar.

Alle snakker om fæle svigermødre. Men ingen sa noe om svigerfedre!!

Ingen som forteller svigerfar-vitser!!

Skrevet

Jeg har også en idiot av en svigerfar. Blir kvalm av å tenke på ham, og han bor 100 m unna. Så jeg må møte ham ofte:/ Han prater bestandig negativt om meg, og sier ting bare kjærester skal si til hverandre. Også hinter han fram til at jeg er feit, selv om jeg er normal. Og dagen etter kan han finne på å si noe slibrig om meg. Fy så ekkelt!

Skrevet

Vi: Du skal bli farfar:)

Han:.........

pause

Vi: Du skal bli farfar:) (denne gangen litt høyere)

Han: jaja

pause

Han: Hvordan går det på jobb da Tor? (sin sønn)

Og sånn har det fortsatt. Han har fått tre barnebarn, driter fullstendig i samtlige!

Skrevet

12:30 her.

Når vi fortalte at vi skulle bli førstegangsforeldre (svigerfar har 4 barnebarn fra før hvor alle er jenter) sa han: "Jeg håper for deres del at det ikke blir en jente!"

På sykehuset, timer etter jeg hadde født verdens vakreste jente, kommer han og ser på henne "Det hadde jo ikke gjort noe om det hadde vært en gutt!"

Jeg ble forbandet. Og det verste er at han er et svært kvinnfolk selv.

Skrevet

sivgerfar her holdt tale i bryllupet vårt hvor han sa rett ut at ejg ikke var velkommen i familien. når jeg var 3 måneder på vei med sønnen vår så kom han på besøk og prøvde å få sønnen sin til å flytte fra meg. han lagde bråk i dåpen til sønnen vår, bråk til bursdagene vi hadde. han har sakt rett ut at jeg ikke har peiling på livet. han mener jeg er dum,

han ser ned på meg fordi jeg var under barnevernet før jeg var 18 år.

han prøver også å lære meg og min mann hvordan vi bruker en skru trekker og hammer,

jeg liker ikke min svigerfar. han ser ned på sine egne unger.

Skrevet

Svigerfar (og svigermor) er seg selv nærmest her. Ingenting er viktig eller blir respektert hvis ikke de står for ideen eller meningene. Jeg har ødelagt sønnen deres fordi han ikke lengre kommer løpende hjem hver helg eller spør om deres råd i den minste lille sak. Han (de) er ikke istand til å gi råd på vanlig måte, alt er SKAL og MÅ og andre bastante ord, hvis vi prøver å si (på en pen måte) at det er mange veier til Rom og at vi lurte på å gjøre det annerledes blir han (de) kjempe fornærmet og sure og skjønner ikke hvorfor vi "maser" på de for å få råd. Det at man kanskje vil se flere sider av en sak blir ikke godtatt. Ergo spør vi aldri lengre om råd da vi ofte har egne tanker rundt det, men dette er også feil for da er det JEG som nekter sønnen å spørre om råd. Jada, lette folk å forholde seg til. Det skal også nevnes at jeg slett ikke nekter mannen min i å gjøre noe som helst, han er et voksent menneske og gjør som han vil, også i forhold til sine foreldre. Men det er selvfølgelig jeg som er den store stygge ulven..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...