Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hva er det som irriterer deg ved din svigermor? Med min er det at HUN skal ha kontroll på barnet til meg og min mann. At hun er en dramaqeen uten like!! Hun tilbyr seg å hjelpe meg med alt mulig, men jeg VIL ikke ha henne hengende over meg!! Og derfor sier jeg nei takk! JA jeg ville sagt ja om det var min egen mor som ville hjelpe meg, men hun respekterer meg og det jeg sier. Det gjør ikke svigermor!!!!!!!!!!!! Og når jeg sier nei takk, tror hun jeg er sur, sinna og lurer på hva som er galt med meg, Men hun spør ikke meg. HUN spør mannen min!!! JEG TRENGER IKKE HJELP FRA SVIGERMOR NÅR JEG SKAL LAGE MIDDAG TIL VENNINNER!!!!!!!!! TRENGER IKKE HENNES HJELP TIL Å VASKE HUSET, KLÆRNE, SØNNEN MIN!! Hun er bestemor til barnet mitt og skal ha god kontakt med han og kunne prate med meg. Men hun prøver å være mora mi! Takler det ikke!! vi har forskjellig livvsyn, hun liker ikke vennene mine.. og hun sier det til mannen min. TROR HUN VIRKELIG HAN IKKE PRATER MED MEG?????
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Det holdt ikke med et innlegg om dette? Men tatt begge innleggene i betrakting synes jeg det er du som har problemer her, iallfall slik du fremlegger det og måten du fremlegger det på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jøss visste ikke at svigermor spionerer på barnimagen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå