Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hvordan bli kvitt det...? Er så lei av den usikkerheten hele tida!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Jeg er også sjalu. Og jeg liker det ikke.. Vi har bare vært sammen et par mndr, så jeg håper det gir seg med tiden når man blir litt tryggere på hverandre. Tror jeg er mer sjalu også pga. vi har et avstandsforhold. Men tar gjerne i mot tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå