ungmortil3 Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 9.11 bestillte jeg en stelleveske + litt annet på en Amerikans netttside - jeg har enda ikke motatt noenting. Forhåndbetalte for alt via paypal. Har kontaktet butikken på mail og ringt 4 ganger uten at noen har svart så jeg har lagt igjen beskjed på svarer. Har ringt de som har med fortollling å gjøre og de finner ikke pakke som er kommet inn.. Begynner å bli rimelig irritert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå