Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 jeg fullammer ungen min. men etter jeg hat matet henne sover hun 1 time så må hun ha mer melk.. er det noe jeg kan spise som gjøre at hun kan sove litt lengre.. hun er 6 uker. har kunn hvert slik amming 1 gang i timen de to siste dagene... vil veldig gjerne full amme henne videre..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hun har helt sikker økedøgn, dette er helt normalt. Hun blir større og får behov mer mat, og vil die oftere for å få opp melkeproduksjonen din. Det eneste som hjelper er å legge henne ofte til brystet. Slitsomt, men det pågår 2-3 dager, så bedrer det seg. For deg selv må du sørge for å spise sunt og godt. Samt drikke mye. Havresuppe/grøt gir deg gode næringsstoffer og kan hjelpe deg med bedre produksjon. Ammete kan også hjelpe på produksjon. Men i dette tilfelle er det nok bare naturlig økedøgn som babyen din selv ordner oppi ved å spise ofte. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Her er forresten en link til ammehjelpen sine sider, du kan jo lese litt der*: http://ammehjelpen.no/artikkel/10/%C3%98kedager
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 tusen takk... er på 3 dagen med dette.. håper det gir seg snart,.. veldig fint å vite at jeg bare må holde ut litt til.. trodde noe var galdt med melka jeg ga henne.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå