jentemamma Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jenta på 2 1/2 mnd begynte plutselig å sove 6-8 timer i strekk på natten for en uke siden med det resultat at jeg fikk brystbetennelse. Går på penicillin og fått beskjed om å amme hyppig på det "syke" brystet samt pumpe meg på natten. Problemet er at jeg har liten lyst til å stå opp om natta for å pumpe, lettere å amme men vesla har ikke lyst.. Går produksjonen ned betraktelig hvis jeg ikke ammer/pumper på natta?? Merker at den "friske" puppen er helt flat om morgenen... Vil jo helst fullamme til hun er 6 mnd! Så spørsmålet er om jeg bør pumpe meg på natten for å opprettholde produksjonen, (og for å forhindre ny betennelse etter kuren..) eller om det regulerer seg ev seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå