Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Tar det anonymt for blir gjerne gjenkjent... Har hatt bursdagselskap her denne uken, 19 gutter fra klassen hjemme og full rulle. Det var kjempemoro, men selvfølgelig ganske travelt. Mannen min tok halv dag fri fra jobb, men vi har også blant annet en minstemann på 2 som måtte hentes i bhg og som måtte være med. I bilen på vei til bhg for å hente minstemann, en halvtime før selskapet, ringer telefonen. En mamma informerer(ikke spør pent, engang) om at jeg må kjøre gutten hennes på trening en time etter selskapet. Jeg sa da at det kunne jeg ikke, og at selskapet var ferdig 5 og ikke 6. Så sier hun:" Da kan du kjøre ham opp på skolen kl 5." Jeg må innrømme at jeg ble så paff at jeg svarte alt i orden, og kjørte ham opp, men alvorlig talt! Dette var da superfrekt? Har aldri snakket m dama før, de kommer aldri på foreldremøter etc, og gutten er klassekamerat men ikke venn av min sønn. Noen mennesker eier ikke begrensninger tydeligvis..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Så frekt! Tydeligvis er dette en ganske unormal og rar mamma. Snilt av deg å si ja til kjøring. Jeg hadde nok sagt dette: Hvorfor skal jeg kjøre din sønn? Jeg skal være i selskap til min sønn. Din sønn får du hente selv - for dette er ikke mitt problem.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Var jo det jeg hadde svart jeg også, hvis jeg ikke hadde blitt tatt så ettertrykkelig på senga;) HI
blomstre Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 øh, ja, hva skal man si?... Jeg hadde vel antagelig endt opp som deg. Men i den ideelle verden hadde jeg klart å summe meg, prøvd å få klarhet i situasjonen og foreslått at hun avtalte med noen av de andre foreldrene som kjørte forbi skolen på vei hjem uansett.... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå