Gå til innhold

Nærmer seg ultralyd :)


M-M-M-mamma

Anbefalte innlegg

Gleder meg sånn til tirsdag 9. november! Da skal vi endelig på den ordinære ultralyden og forhåpentligvis får vite kjønnet på vidunderet i magen :)

 

Har enda ikke kjent liv der inne, er den andre enn meg? Er i uke 18+4 i dag så syns krabaten kan begynne å gi tegn fra seg..får vente tolmodig :) Prøver å kjenne etter om kvelden når jeg har lagt meg, men da dunker hjertet så fort og hardt i spenning at jeg ikke klarer å kjenne noe som helst..hehe..er så spennende alt sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+2, og har heller ikke kjent liv..trur jeg da! noen ganger er det liksom som små bobler inni magen, men det går så fort at jeg ikke rekker å egentlig kjenne etter hva det er. gleder meg til å kjenne ordentlig liv, og vite at det er babyen!:)

jeg skal på ul den 15.nov - håper alt ser bra ut og at vi får vite kjønn!! Lykke til på ultralyd da, og husk at babyen helt sikkert snart gir deg noen tegn på at han/hun er der inne ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.Er 3 gangsfødene her og har ikke kjennet noe liv fra den lille der inne enda,er fullgått 18uker i morgen og skal på ul den 15nov og det skal bli spennede.Med første mann kjente jeg liv når jeg var 21uker og med 2 mann når jeg var 17+5uker.Men nå venter jeg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst tenkt litt feil ang. de ukene. Er nå 18+2 (men i uke 19)..er ikke bare bare :P

 

Har kjent liv nå :) Helt utrolig :) Små spark hver eneste dag :)

 

Har også vært på UL og alt var i skjønneste orden :) Det var en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...