mpb♥ Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har en hel drøss med tomme doruller, og tenkte å lag noe ut av dem sammen med tassen. Men jeg vet ikke hva, noen som har tips?
pinglo Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Dukketeater.. Dorull og tørkerull med forskjellige "klær".
pinglo Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Og sånne dusker på toppen,til høyt hår...
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Åååh! Jeg kom plutselig på at jeg lagde dukker når jeg var liten! Limte på tøystykker som ble genser og skjørt osv. Også klippet jeg tråder og limte på, på toppen så ble det hår. Lagde både gutt og jente. Jeg hadde det såå gøy med det! Det skal jeg gjøre med jenta mi når hun blir større. Takk for oppvåkningen
mpb♥ Skrevet 5. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2010 Smart, det hadde nok tassen hatt moro av!
mpb♥ Skrevet 5. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2010 Moro at man kan gjøre noe med barna sine, som en selv gjorde mye da en var barn. Så kanskje det kan "føres" videre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå