Gå til innhold

Noen som har sydd vognposer/ snugglebuggle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig? Klarer jeg sy det når jeg syr Mei Tai'er for harde livet for tiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Det er superenkelt, men jeg hadde ikke giddet å gjøre det for salg.. For mye i tid og material til at det lønner seg. Men sydde en fin til minstebror, vi har EasyWalker classic som er en veldig smal vogn og hadde ikke fått plass til annet enn en "spesial"

Jeg sydde med dongeristoff på utsiden, bomull inni, foret med ullfleece og med hel delbar glidelås så den kunne bli bare sitteunderlag når ikke behovet for pose var der.

Skrevet

Nei, tenkte bare til meg selv :) Hvor kjøper du så lang delbar glidelås? Og hvor kjøpte du ullfleecen? Jeg tenkte å ha poplin på utsiden, og dyne inni, men ullfleece hørtes bra ut :)

Hvilken oppskrift brukte du?

Skrevet

Hei snupps, likte dette spr jeg. For jeg har sydd og det var kjempenkelt....

Jeg gjorde det skitenkelt jeg da.

Tok mål av vogna ... til hull for seler etc... Etterpå tegnet jeg bare mønster selv. Tror det var ca 105 cm langt, så målte 110 cm nedover. Og tror det var 40 cm til siden. Så rundet jeg av øverst og litt nederst :)

Glidelås og stoff kjøpte jeg på panduro. Har ull faktisk :) og vanlig bomull inni ...

Men om du googler, finner du mønster tror jeg.

Min pose passer også perfekt i bilstolen. Dette var bare en hyggelig overraskelse ...

Skrevet

Bra jeg gledet noen med spørsmålet mitt :) Hvis det er så enkelt som du skal ha det til, greier vel jeg det også da :)

Gjest amandine
Skrevet

Jeg kjøpte alt på stoff og stil. Brukte to glidelåser, sånn at jeg kunne åpne bare en hvis jeg ville for å få han lettere ut og inn. Husker ikke om jeg googlet eller bare tenkte he he, laget iallefall mønsteret selv, etter vognen og ungen;)

Skrevet

Yes go for it, var kjempeartig. Har sydd to stykker.

Litt avhengig av stoff og slikt, så kan man sy dem ganske billig. Men mitt kom på ca 400 kr pr stykk. Sinnsykt at det nesten er dyrere med hjemmelaget enn med kjøpt! Synd ...

Skrevet

Jeg har sydd en voksiposekopi! :) før jeg sydde den hadde jeg ikke sydd siden ungdomsskolen, og det var gjort på 2 kvelder. Kjempeenkelt, og veldig morsomt! Jeg er fortsatt stoolt og det er nå 3,5 år siden jeg lagde den. Nå bruker lillebror den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...