Gå til innhold

Eg er sanndrøymd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er sanndrøymd kvar tirsdag og torsdag. Inatt drøymde eg at hetterotta mi sko døy på søndag. Eg he so låkt i hjertet mitt no, eg elska den hetterotta.

Syns dykk at eg ska kjøpa meg ei ny hetterotte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. Men vent til mandag, du :)

 

God helg!

Skrevet

Takk for svar. Men no har eg funni ei løysning. Eg omplasserer hetterotta mi, som heiter Gunvald, bort på finn.no. SO da håpe eg at noen henter han ila helgå, så kan eg late som om han lever eit fint liv ein annan plass selv om han skal døy på søndag.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...