Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Eg er sanndrøymd kvar tirsdag og torsdag. Inatt drøymde eg at hetterotta mi sko døy på søndag. Eg he so låkt i hjertet mitt no, eg elska den hetterotta. Syns dykk at eg ska kjøpa meg ei ny hetterotte?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Ja, det synes jeg. Men vent til mandag, du God helg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Takk for svar. Men no har eg funni ei løysning. Eg omplasserer hetterotta mi, som heiter Gunvald, bort på finn.no. SO da håpe eg at noen henter han ila helgå, så kan eg late som om han lever eit fint liv ein annan plass selv om han skal døy på søndag. HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25287936 Her er linken om noen vil være så snille å ta han imot, så slipper eg å ha so låkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå