Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Trener opp bekkenet og sånt? Gjør knipeøvelser osv?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg begynte allerede på sykehuset. Vil være stram i musa for sexlivets del og ikke bli inkontinent for verdighetens del.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 jeg syns det var så ekkelt å gjøre det, midt oppi alt annet som var vondt. ennå ikke gjort det, 4 mnd etter.... så det får gå som det går! har liksom troa på at det går seg til jeg da
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Jepp, begynte på sykehuset jeg også, nå er jeg strammere en noen gang
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Har vel gjort det periodevis hele livet, fordi jeg ikke vil ha urinlekkasje som gammel.... For det med knipeøvelsene er ikke for å få "stram mus", men for å unngå inkontinens som eldre(overgangsalder og oppover), og nedfall av indre organer generelt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Det har jeg gjort helt siden jeg fikk høre at det hjelper mot inkontinens når man blir eldre. Dvs lenge før jeg ble gravid. Kniping hjelper forøvrig også mot skjedeveggkollaps og til dels livmorfremfall- det sier iallefall min gynekolog. Og så skal det gi bedre orgasmer. Så her kjører vi på!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Har alltid gode intensjoner om å gjøre det, men glemmer det til stadighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå