Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Fikk spørsmål i dag om vi kunne være barnevakt for to nevøer i morgen pga (alene)mor skal på fest. Hun har barnevakt omtrent hver helg og også i ukedagene... Det er ikke ofte vi har dem på overnatting, men jeg er så i mot det. Vi har omtrent aldri barnevakt og kunne sikkert hatt godt av en kveld alene vi og, men velger og prioritere ungene og rolige helger hjemme etter en strevsom uke på jobb. Jeg har i tillegg vært dårlig i det siste pga migrene og sa at jeg var sliten... Likevel ender vi altså opp som barnevakt i morgen og jeg kjenner jeg blir så sinna og lei meg....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hvorfor sier dere ikke nei til å sitte barnevakt? Verre enn det er det ikke
Sweet Amber Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ikke vær så martyr. Passer det ikke sier man bare nei.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Selvfølgelig er det jo "bare" å si nei... Men jeg er så utrolig lite flink til det! Er så redd for å bli oppfattet som bare sur og vanskelig. Min "unnskyldning" er at det ikke er min side av familien så jeg føler det er min manns ansvar å si nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå