Gå til innhold

Århh... Lei i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spørsmål i dag om vi kunne være barnevakt for to nevøer i morgen pga (alene)mor skal på fest. Hun har barnevakt omtrent hver helg og også i ukedagene... Det er ikke ofte vi har dem på overnatting, men jeg er så i mot det. Vi har omtrent aldri barnevakt og kunne sikkert hatt godt av en kveld alene vi og, men velger og prioritere ungene og rolige helger hjemme etter en strevsom uke på jobb. Jeg har i tillegg vært dårlig i det siste pga migrene og sa at jeg var sliten... Likevel ender vi altså opp som barnevakt i morgen og jeg kjenner jeg blir så sinna og lei meg....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier dere ikke nei til å sitte barnevakt? Verre enn det er det ikke

Skrevet

Ikke vær så martyr. Passer det ikke sier man bare nei.

Skrevet

Selvfølgelig er det jo "bare" å si nei... Men jeg er så utrolig lite flink til det! Er så redd for å bli oppfattet som bare sur og vanskelig. Min "unnskyldning" er at det ikke er min side av familien så jeg føler det er min manns ansvar å si nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...