Gå til innhold

Såpe er den kjedeligste julegaven noen sinne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både å gi og få såpe er bare et tegn på dårlig fantasi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et tegn på at du lukter ille, ikke noe annet! Så da kan du jo kanskje vurdere og begynne og tenke personlig pleie!

Skrevet

Synes faktisk det er en nyttig gave. Som man kan gi til den som har alt feks. Eller som et hint til den som lukter svette. Men vil jo alltids ha bruk for den i allefall. Eller en flaske vin. Det er alltid jeg glad for å få selv om det ikke er så spenstig.

Skrevet

Vi ga tyggis til læreren med dårlig ånde.......

Hint, kanskje?

Skrevet

Jeg blir helt matt når jeg får såpe i julegave. For det første tenker jeg litt sånn: "Var det alt?", og for det andre er jeg allergisk.

Da vil jeg heller ha en sjokolade.

Skrevet

Det er vel ikke noe galt i å ha litt dårlig fantasi. Voksne flest lider tross alt av det.

Skrevet

Hahaha, flott sagt. Skal kjøpe såpe til alle, så de får like dårlig fantasi som meg, da:)

Skrevet

Jeg ønsker meg såpe til jul jeg :-)

Litt eksklusive såper, bodylotion, scrub og den slags.

Har ingenting med hygiene å gjøre, men bruker ikke pengene mine på slikt selv.

Skrevet

Du fortjener ingen gaver som er så utakknemlig mener nå jeg!!

Skrevet

Heller vin og/eller sjokolade i steden for såpe.

Og dere som sier at jeg skal ta et hint: Jeg får ikke såpe, fordi jeg sier til folk at jeg ikke vil ha såpe! Heller et gavekort eller vin!

HI

Skrevet

Var det til meg eller HI tro? Jeg er nemlig ikke utakknemlig, jeg bare synes det er morsomt at HI lirer av seg av å FÅ såpe også er et tegn på dårlig fantasi. Heller dårlig fantasi enn utakknemlig og velartikulert som en loff...

Skrevet

Det handler ikke om å være utakknemlig. Det handler om at jeg funderer ca 4-5 mnd på hva jeg skal kjøpe til hver enkelt, og legger litt sjel og interesse i gavene jeg gir bort. Trenger ikke koste mer, men noe som betyr noe eller noe jeg vet vedkommende trenger.

HI

Skrevet

Da har du for lite å tenke på i hverdagen din.....

Skrevet

4-5 måneder til å tenke over hva du skal kjøpe til jul?? Du kan ikke være helt 100% i huet:) Herreminhatt, du trenger en hobby..og en jobb..

Skrevet

Hun(HI) HAR jo en hobby - jakte på rette julegaver til hver enkelt ;)

hahaha

Skrevet

Ehhh..Jeg har både hobbyer og jobb, så ta det helt med ro. Jeg klarer to ting på en gang. Nemlig å få med meg hva folk trenger/ønsker seg til jul, samtidig som jeg klarer å leve livet ved siden av. Virker som om dere ikke klarer det? Stopper hele livet deres opp når dere leter etter julegaver?? Skremmende!

HI

Skrevet

Hehe, nei det får jeg unnagjort på 2-3 handlekvelder i desember uten å kaste bort tid på det i månedene før. Om det ikke er bra nok for noen jeg kjenner håper jeg virkelig de sier fra så jeg kan la være å handle til dem:)

Skrevet

jeg skal gi deg såpe jeg HI, som du kan vaske den utaknemlige munnen din med hihi

Skrevet

Er jo ikke rart du får det unnagjort på 2-3 handlekvelder om du kjøper såpe. Hadde tatt meg en time :)

Skrevet

Mulig. Vil du ha en med en smak av sitron.

Skrevet

Dårlig fantasi .... eller svettelukt, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...