Gjest Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg vil oppfordre alle som er i mot at kvinner skal henrettes pga utroskap til å signere her: http://www.amnesty.no/aksjon/sakineh Internasjonalt engasjement har sannsynligvis bidratt til at henrettelsesmetoden er endret fra steining til henging (som er mer humant). Kanskje engasjement kan stanse hengingen også!
Gjest Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Har signert og dytter denne! Vil samtidig si at det er trist at mitt barndomsland har blitt så grusomt og grotesk! Iran er et utrolig fint land med mange flotte mennesker og det er utrolig synd å se hvor mye som er blitt ødelagt pga. makt og makt maskert som religion
Gjest Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Til Vinterflickan: Jeg tror nok Iran fremdeles har mange flotte mennesker - i hvert fall har jeg vært heldig og møtt mange flotte iranere. En dag vil nok Iran igjen være et fritt land hvor folket kan vise sitt sanne ansikt Også et lite dytt. Støtt aksjonen!
Gjest Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Det tror jeg også og jeg vet det, men det er så synd... Synd at et så vakkert land kan bli så ødelagt og forskrudd. Og jeg håper alle støtter en iraners mulighet til det vi selv har mulighet- og frihet til å kunne gjøre. En dag skal jeg ta Tangloppa med til Iran. Har lyst til å vise henne landet:)
Gjest Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Det bør du gjøre Jeg har lyst til å reise dit selv jeg, enda jeg ikke har noen tilknytning. Men jeg elsker historie og det finnes mange spennede, gamle sagnomsuste steder å besøke i Iran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå