cmilla80 Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Noen som kunne tenkes å bli med på ett treff for oss med tvillinger?? Har selv tvilling gutter som nå er blitt hele to mnd:) Vi bor i Son i Akershus. Så få til ett møte i Oslo/ Omegn?? Hadde hvert veldig spennende å møte andre som har tvillinger:))) Ser om det er interesse, og så evt å sette opp en dato.
Idapida m/2 på èn gang! Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg vil gjerne være med på et tvilling treff Har to jenter på 7 mnd.. Vi bor i Fredrikstad, men har mulighet til å reise innover ))
cmilla80 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Heisann.. Så bra at det er flere som har lyst:) Vet ikke om det er så mange som bruker denne siden, for det er så stille her alltid.. Men lar vi den stå en stud dukker det sikkert opp fler:) Kanskje satse på en dag i slutten av nov el begynnelsen av desember:)
osima venter 2 små Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg bor på Kløfta, har to tvillingjenter som ble født 18 oktober Blir gjerne med på treff, gjerne i Oslo om dere vil det Er på facebook om dere vil avtale der, bare send meg en melding her da så skal jeg legge dere til
cmilla80 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 Så bra:)) har sendt deg en mail på innboxen din..
cmilla80 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Lar den stå litt til.. Så kanskje det dukker opp flere:) Ett møte i Oslo er ok for meg. Ser jo ut til at hun andre også kunne komme seg innover.. Vi må iallefall finne ett sted som har plass til en del " store" barnevogner!!! Hehe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Prøv og legg ut ønske om tvillingtreff på denne siden. http://www.facebook.com/Tvillingforeldreforeningen eller http://www.facebook.com/group.php?gid=2309174098 Dette er to facebooksider for tvillingforeldre. Jeg fikk i stand min tvillingbarselgruppe der inne. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå