Gjest irismor Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 I fare for å virke gammel men 80-tallet har de beste partylåtene :-) Girls just wanna have fun - Cindy Lauper I wanna dance whit somebody - Whitney Houston
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2010 Takk! Kom gjerne med flere:-)
Gjest irismor Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Hadde jeg bare husket navnet på de så :-) Animal - Def Lepard (de hadde en del kule) Here we go again - White snake Mambo nr 5 - ???
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2010 Oooooo mambo nr. 5:-O :-D Def Leppard er bra, takk!
kitty litter Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 You gotta fight for youre right to partyyyyyyyyyyyy- Beastie boys ?? Rihanna har vel noen partylåter og Lady Gaga??
Gjest irismor Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Yeah Beastie Boys og Clash - should i stay or should i go :-) ACDZ Cotton eye Joe - Rednex Just a litle bit - Gina G Rock me Amadeus - husker ikke hvem som hadde den Modern talking hadde vel noen lysglimt Pokker hadde en god en på tunga og så svelget jeg den :-( YMCA ikke noe party uten den =o) Queen har også en del bra partylåter
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2010 Takk for masse gode tips:-)
Gjest irismor Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 Litt mye 80-tallet kanskje, men himmel å mye gøy vi hadde på den tiden ;-) Rop på noen som er en smule yngre så får du sikkert noen gode tips der også.
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2010 Jeg elsker 80-tallsmusikken så det er bare å kjøre på;-) Takker og bukker:-)
Gjest Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 "Jumping Jack Flash" Rolling Stones "Night Train" Guns`n Roses "54-46 was my number" Toots and the Maytals "Piss up a rope" Ween "Not if you were the last junkie on earth" The Dandy Warhols "Kaninkoker" Klovner i Kamp "Jamming" Bob Marley "Cheryl Tweedy" Lilly Allen "This charming man " Smiths "Money for nothing" Dire Straits og sikkert mange flere;)
Gjest irismor Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Også de som sang om Harry, Harry er død... Var det Jokke og Valentinerne??
Gjest Skrevet 4. november 2010 #13 Skrevet 4. november 2010 CC Cowboys Og så har du "Come on Eileen", "Have fun go mad" og "It`s my party" med Leslie Gore er alltid en høydare;)
Ranveig R Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Det er EIN tittel som hoppar opp i hovudet mitt når eg leser ordet party (med eller utan -låt), og det er Blur - Song 2 Fantastisk party party, minner meg om gode gamle dagar, vgs på Voss, bare herlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå