Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Har inntrykk av at de fleste har høyere, men ikke i mitt tilfelle. Men så er jeg jo ung enda.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Lavere. Pappa har doktorgrad i biologi og mamma er lege. Jeg er bare lærer
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Høyere enn mamma og lavere enn pappa. Er også lærer.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Høyere. Vi er 4 søsken, 3 av oss har høyere utdannelse enn våre foreldre, den siste like høy (tilsvarende bachelor). Så her stemmer teorien din ganske bra.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Høyere enn mamma, lavere enn pappa.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Høyere enn pappa, like høy som mamma.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 Samme som mamma, høyere enn pappa. Min bror har lavere enn mamma og høyere enn pappa.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Akkurat nå har jeg lavere enn begge, men det kommer nok til å ta mer utdannelse. Pappa er lege og mamma har masterutdannelse og høy stilling. Jeg har bare 3 åring høyskoleutdannelse men kommer til å studere videre når barna blir litt større.
kitty litter Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Høyere enn begge foreldrene mine og høyere enn resten av familien også (bror, besteforeldre, tanter, kusiner, onkler osv.) Men sdet sier vel bare litt om min familie når det gjelder utdannelse ettersom jeg "kun" er sykepleier...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #13 Skrevet 4. november 2010 Høyere. Begge foreldre er ingeniører. Jeg er dyrlege.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Begge forldrene mine har utdanninger som tilsvarer BA + tillegsutdanning, men ingen av de har en master. Jeg er midt i et BAløp, planlegger dobbel BA + master.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Er det høyere enn dyrlege? Broren min er ingeniør og jeg ser på han som den i familien med høyest utdannelse. Det til tross for at vi både har flere leger og lektorer i familien. Men det finnes kanskje forskjellige typer ingeniører. Har alltid tenkt på det som en svært god utdannelse (ikke at ikke dyrlege er det altså).
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #16 Skrevet 4. november 2010 Leger er da mye høyere enn ingeniører. Ingeniører har vel 3 år på høyskole??? Akkurat som en sykepleier...så egentlig ikke veldig høyt utdanna...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #17 Skrevet 4. november 2010 "Vanlig" ingeniør tilsvarer bachelor. Sivilingeniør tilsvarer master.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #19 Skrevet 4. november 2010 Ok. Broren min har vel 8 års universitetsutdannelse. Han er vel spesialistert på noen måte. Godt tjener han iallefall, og han er familiens "geni". Vi har så mange leger i familien at han kanskje skiller seg mer ut. Har iallefall alltid tenkt på han som "den smarte" av oss:-) Synes ikke alltid det er antall år som teller heller jeg da. Kommer vel an på vansklighetsgraden.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #20 Skrevet 4. november 2010 Nå er jeg ikke helt ung, så å overgå mine foreldre utdanningsmessig skulle ikke så mye til hehehe.. etter ungdomsskolen var jeg allerede forbi dem
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #21 Skrevet 4. november 2010 Begge deler. Pappa har doktorgrad, mamma er ufaglært. Jeg har bachelor.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #22 Skrevet 4. november 2010 høyere enn begge foreldrene og min storebror.
Gjest Skrevet 4. november 2010 #23 Skrevet 4. november 2010 Da er han sikkert dr.ing og ikke bare ing
Gjest Skrevet 4. november 2010 #25 Skrevet 4. november 2010 Høyere enn begge foreldre (men pussig nok samme som besteforeldrene mine).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå